Wil. schreef: ↑27 sep 2022, 17:33
Het verbaast me dat je de gelijkenis niet ziet: jij in jouw straat met die inbrekers en Zelensky in Oekraïne met een paar oligarchen. Die inbrekers hoeven jouw vrienden niet te zijn. Gewoon het feit dat iemand jou ooit al eens zien praten heeft met hen, volstaat toch? Nu ja, bij Zelensky volstaat dat voor jou blijkbaar...
By the way: hoe is Gert Verhulst aan zoveel geld gekomen? Zou die in de Panama papers opduiken? Of toch minstens Plop?
Men kan met u geen discussie houden Wil,u wil(t) altijd gelijk hebben, u beschrijft mijn straat,van inbrekers, het zijn op 7 na , allemaal stadshuizen van het ocmw, met oudjes van +70 tot +85 dat zijn geen inbrekers,verder wonen er in die 7 huizen, 2 met politie agenten, 1 notaris 3 zelfstandigen en ik

Zelensky is de zoveelste dictator in de lange rij, zoals ook puting, Loekasjenko, Stalin, Ceausescu,Saddam Hoessein,Khadaffi EZV,de mensen en het land uitbuiten, het is hun gewoon om het geld te doen, u vind het ook normaal dat een acteur in een land met een lage levenstandaard,waar men op jaarbasis +3000 euro verdiend als werkmens,plots voor hij verkozen is als president over 10 tallen miljoenen beschikt,en u draait rond de pot en haalt er nu ook Gert Verhulst bij, die heeft samen met zijn vriend en een pluchen hond ,een programma in elkaar gestoken dat aansloeg , en zo verder uitgebreid.
Waar rook is is er vuur , en als men het geld van Zelensky opzoekt in Google is er veel rook.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.