Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Eén jaar geleden, vlak vóór de invasie. Peskov liegt dat hij zwart ziet, maar speelt de vermoorde onschuld. Ongelooflijk.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Biden is de eerste zittende president die in deze en de voorbije eeuw tijdens zijn actieve ambtsperiode een oorlogszone heeft bezocht.
Ik heb het niet zo erg voor Biden, maar zijn houding t.o.v. UA kan ik zeer erg appreciëren.
Ik heb het niet zo erg voor Biden, maar zijn houding t.o.v. UA kan ik zeer erg appreciëren.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
https://www.facebook.com/nos/videos/bid ... 461960376/door E.T. » 1 minuut geleden
Photoshop ... en nog slecht ook! Niemand, zelfs de amerikaanse president niet, heeft zo´n grote duim 8
https://www.telegraaf.nl/video/68556616 ... -force-one
Als je het liever zonder duim hebt......
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
En zijn dat allemaal redenen om de misdaden van Poetin goed te praten?
Ik dacht het niet. Biden is tenslotte 80 jaar.
Er zullen er wel meer, en zelfs veel jongere mensen, zijn die af en toe een trapje missen, en ongelukkige fouten maken.
Neen! Ik kan mij niet akkoord verklaren met dat eindeloos gezwans over de minder goede bewegingen, en de soms ongelukkige fouten welke Biden (op die leeftijd) maakt.
Wie werkelijk zonder fouten is, werpe de eerste steen.
En zo te zien, zijn er, ook hier, velen die zichzelf foutloos wanen.
Er zullen er wel meer, en zelfs veel jongere mensen, zijn die af en toe een trapje missen, en ongelukkige fouten maken.
Neen! Ik kan mij niet akkoord verklaren met dat eindeloos gezwans over de minder goede bewegingen, en de soms ongelukkige fouten welke Biden (op die leeftijd) maakt.
-
1.- Zoals ik al eerder schreef:door Fazal » 7 minuten geleden
En zijn dat allemaal redenen om de misdaden van Poetin goed te praten?
- Iemand die de weg kwijt is op een podium van 10m²
- Iemand die vraagt waar een bepaald overleden congreslid is
- iemand die op 80-jarige leeftijd geen trap meer kan oplopen
......
Telkens moeten zijn medewerkers alles in het werk stellen om dit recht te trekken, zelfs tot de absurdste excuses gebruiken.
Zo iemand moet andere in de wereld de les niet spellen en hoort zeker al niet aan het hoofd te staan van een land dat 313 dagen/jaar (figuurlijk want de zondag niet meegeteld, dan ruste hij
2.- En het is jammer dat er een filmpje is op internet wat ik niet kon converteren (wat ik ook probeer want dan stond het hier allang gepost) waar Biden de erehaag schouwt en op het einde er attent op gemaakt wordt dat hij aan het einde van de haag is en moet keren, anders was hij nu nog aan het lopen en had hij de ferry in Oostende richting VS (figuurlijk) kunnen nemen. Bij het teruglopen wordt hij zelfs begeleidt tussen een medewerker en de Poolse president om toch enigszins op de rode loper te lopen.
Die fouten die sommigen ook hier doen zullen nooit dezelfde impact hebben dan wanneer diezelfde fouten gemaakt worden door iemand die pretendeert een sterk leider te zijn van een wereldmacht.Wie werkelijk zonder fouten is, werpe de eerste steen.
En zo te zien, zijn er, ook hier, velen die zichzelf foutloos wanen
Het is hier al meermaals geschreven door anderen maar een 80-jarige hoort niet aan het hoofd te staan van een land dat zich wereldmacht noemt.
Bij okra (maar dan de Amerikaanse versie), een vereniging voor senioren, zou hij zeker nog goed renderen en op zijn plaats zijn.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Media, was het vandaag, gisteren, moet nog gebeuren. Daarstraks zag ik een fragment van diplomaat Wang Yi van China in gesprek met Putin. Dat geheimzinnig lachje was al veel minder van Putin.
https://www.hln.be/buitenland/relatie-t ... gle.com%2F
https://www.hln.be/buitenland/relatie-t ... gle.com%2F
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Hij ambieert toch een tweede ambtstermijn maar als dat het enigste is wat hij te bieden heeft aan de Amerikaanse bevolking naar de verziekingen van 2024 toe ziet het er niet goed uit voor hem. Laat hem die ‘pluim’ maar op zijn hoed steken. Één week na zijn niet herverkiezing is hij al vergeten waar hij de laatste vier jaar geweest of gedaan heeft.door Wil. » Vandaag, 21:24
In zijn belangrijkste buitenlandse opdracht - de oorlog UA vs RU - heeft hij nog niet veel gemist. Waarschijnlijk pakt hij altijd zijn pillekes wanneer het over serieuze zaken gaat.
Hij zal daarom ook na zijn ambtstermijn de enigste president zijn die geen lezingen geeft maar een eigen show op Broadway krijgt met Zelensky aan zijn zijde.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Waar vind ik dat filmke ?Dicksy schreef: ↑22 feb 2023, 20:45
2.- En het is jammer dat er een filmpje is op internet wat ik niet kon converteren (wat ik ook probeer want dan stond het hier allang gepost) waar Biden de erehaag schouwt en op het einde er attent op gemaakt wordt dat hij aan het einde van de haag is en moet keren, anders was hij nu nog aan het lopen en had hij de ferry in Oostende richting VS (figuurlijk) kunnen nemen. Bij het teruglopen wordt hij zelfs begeleidt tussen een medewerker en de Poolse president om toch enigszins op de rode loper te lopen.
....