Biden heeft zijn 'steen' gekregen in de 'Laan van de Moed' in Kiev.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.https://www.facebook.com/nos/videos/bid ... 461960376/door E.T. » 1 minuut geleden
Photoshop ... en nog slecht ook! Niemand, zelfs de amerikaanse president niet, heeft zo´n grote duim 8
1.- Zoals ik al eerder schreef:door Fazal » 7 minuten geleden
En zijn dat allemaal redenen om de misdaden van Poetin goed te praten?
Ik dacht het niet. Biden is tenslotte 80 jaar.
Er zullen er wel meer, en zelfs veel jongere mensen, zijn die af en toe een trapje missen, en ongelukkige fouten maken.
Neen! Ik kan mij niet akkoord verklaren met dat eindeloos gezwans over de minder goede bewegingen, en de soms ongelukkige fouten welke Biden (op die leeftijd) maakt.
Wie werkelijk zonder fouten is, werpe de eerste steen.
En zo te zien, zijn er, ook hier, velen die zichzelf foutloos wanen.
Die fouten die sommigen ook hier doen zullen nooit dezelfde impact hebben dan wanneer diezelfde fouten gemaakt worden door iemand die pretendeert een sterk leider te zijn van een wereldmacht.Wie werkelijk zonder fouten is, werpe de eerste steen.
En zo te zien, zijn er, ook hier, velen die zichzelf foutloos wanen

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hij ambieert toch een tweede ambtstermijn maar als dat het enigste is wat hij te bieden heeft aan de Amerikaanse bevolking naar de verziekingen van 2024 toe ziet het er niet goed uit voor hem. Laat hem die ‘pluim’ maar op zijn hoed steken. Één week na zijn niet herverkiezing is hij al vergeten waar hij de laatste vier jaar geweest of gedaan heeft.door Wil. » Vandaag, 21:24
In zijn belangrijkste buitenlandse opdracht - de oorlog UA vs RU - heeft hij nog niet veel gemist. Waarschijnlijk pakt hij altijd zijn pillekes wanneer het over serieuze zaken gaat.
Waar vind ik dat filmke ?Dicksy schreef: ↑22 feb 2023, 20:45
2.- En het is jammer dat er een filmpje is op internet wat ik niet kon converteren (wat ik ook probeer want dan stond het hier allang gepost) waar Biden de erehaag schouwt en op het einde er attent op gemaakt wordt dat hij aan het einde van de haag is en moet keren, anders was hij nu nog aan het lopen en had hij de ferry in Oostende richting VS (figuurlijk) kunnen nemen. Bij het teruglopen wordt hij zelfs begeleidt tussen een medewerker en de Poolse president om toch enigszins op de rode loper te lopen.
....
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.