Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950

16 mar 2023, 15:05

Hierzie , dat zal de NAVO ook "niet goed" vinden. Wedden dat die door "onze F16's" al begeleid wordt. België is immers actief in die regio.

Untitled199.png
Untitled199.png (361.7 KiB) 666 keer bekeken

De US Navy is ook nog een beetje aan het "snuffelen" waar de Nordstream pijpleidingen gesaboteerd zijn geweest ....

Untitled200.png
Untitled200.png (256.37 KiB) 663 keer bekeken

Dicksy

16 mar 2023, 15:18

image.png
image.png (33.98 KiB) 661 keer bekeken
image.png
image.png (73.08 KiB) 660 keer bekeken

De Zweden doen ook mee :lol:

Wil.

16 mar 2023, 17:25

Massagraven ontdekt!

De grootste massagraven werden gevonden in Izium, in de regio Kharkiv, waar 941 mensen werden gedood, en in de regio Kiev, waar de lichamen van 1.374 mensen werden gevonden.

De genocide door de Russen gepleegd gaat verder.

Opgelet: het is goed mogelijk dat de Oekraïners een paar duizend van hun eigen mensen hebben vermoord om de schuld op de Russen te steken, hé. Altijd objectief blijven, mensen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fred1950

16 mar 2023, 17:58

Wil. schreef:
16 mar 2023, 17:25
Massagraven ontdekt!
.....
De genocide door de Russen gepleegd gaat verder.
....
Tja , men moet de gesneuvelde Russische soldaten en de burgers die omkwamen door Oekraîns artillerievuur toch ergens begraven nietwaar. Denk ge echt dat de Russen munitie gaan verspillen aan het neerleggen van burgers ? Ik denk het niet.

Propaganda , propaganda .... alle middelen zijn goed om Zelensky en zijn nationalistische kliek heilig te verklaren. Daar zijn nationalisten , ook de onze , expert in.

------------------------------------------------------------------

Wat heeft een strategische bommenwerper hier in Europa te zoeken ? Efkens Rusland overvliegen en eitjes lossen met Pasen ?

Untitled201.png
Untitled201.png (410.2 KiB) 641 keer bekeken

p.s. De RQ-4B Global Hawk drones zijn al twee dagen niet te zien boven de Zwarte Zee :D .
De schrik zit er duidelijk in. :mrgreen:

Wil.

16 mar 2023, 18:39

Ik hou niet van die prentjes waaraan ik zelf niets meer kan kleuren, Fred. Heb je niks anders?

Charlie Maru

16 mar 2023, 20:31

HLN:
Gelekt Kremlin-document onthult: “Rusland wil volledige controle over Moldavië tegen 2030”

Gelekte officiële documenten van het Kremlin zouden aantonen dat Rusland ernaar streeft om tegen 2030 de volledige controle over Moldavië te verkrijgen. Dat melden verschillende kranten, waaronder The Kyiv Independent, en het Dossier Centre, een ngo gefinancierd door de Russische oligarch Michail Chodorkovski. Op basis van een gedetailleerd stappenplan hoopt het Kremlin de voormalige Sovjetstaat binnen zeven jaar te “russificeren”.

https://www.hln.be/buitenland/gelekt-kr ... ~a4e4de1b/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Wil.

16 mar 2023, 21:07

“Rusland wil volledige controle over Moldavië tegen 2030”
Wat heb ik hier gezegd?

En hier ook.

Voordien ook hier.

En nog op andere plaatsen.

Indien Poetin niet wordt verslagen, dan is Moldavië de eerste scalp. Daarna volgen de Baltische staten en zelfs Polen.

Fred1950

16 mar 2023, 21:37

Charlie Maru schreef:
16 mar 2023, 20:31
HLN:
Gelekt Kremlin-document onthult: “Rusland wil volledige controle over Moldavië tegen 2030”
....
In Moldavië lopen nu al veel Russen rond , ze hebben daar een basis als ik me niet vergis. En alle vliegtuigen die niet over Rusland vliegen , vliegen ook niet over Moldavië. De NAVO "snuffel" vliegtuigen vliegen ook steeds tot aan de grens met Moldavië , maar nooit in het luchtruim ervan. Het lijkt erop dat Moldavië reeds een "wingewest" is van Rusland. Veel is daar trouwens niet te vinden , behalve wijnboeren.
Wil. schreef:
16 mar 2023, 21:07
....

Indien Poetin niet wordt verslagen, dan is Moldavië de eerste scalp. Daarna volgen de Baltische staten en zelfs Polen.
Hang de gek niet uit. Denkt ge echt dat Poetin een WOIII in gang wil steken ? Wat zou hij daarbij winnen ? Niks , behalve de vernietiging van Rusland zelf.

socrates

16 mar 2023, 22:08

Misschien is 'stropop' Poutin wel hovaardig, egocentrisch en machtsgeil genoeg, om zelfs de "gekste" dingen te doen die in de strategie van zijn "bazen" zouden passen. (Oligarchen zijn niet trouw aan het Vaderland, of aan de formele leider, enkel aan de mogelijke inheemse opbrengsten voor hen)
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus

Fred1950

16 mar 2023, 22:12

socrates schreef:
Misschien is 'stropop' Poutin wel hovaardig, egocentrisch en machtsgeil genoeg, om zelfs de "gekste" dingen te doen die in de strategie van zijn "bazen" zouden passen. (Oligarchen zijn niet trouw aan het Vaderland, of aan de formele leider, enkel aan de mogelijke inheemse opbrengsten voor hen)
In de VS lopen al veel meer oligarchen rond die de president als stropop gebruiken. Money rules , maar of dat de zelfvernietiging waard is ? ( tenzij ze misschien gek geworden zijn door covid aantasting van de hersenen ). In de VS lopen er trouwens al veel meer zonderlingen rond die in het einde der tijden en andere bovennatuurlijke krachten en dergelijke geloven ... en die zich organiseren

Fred1950

17 mar 2023, 01:11

Stoerdoenerij en uitdagend gedrag , en dan nog eens lager gaan vliegen in de buurt van Kaliningrad. Die Amerikanen vragen om miserie , idiotie in het kwadraat. :evil:

Untitled202.png

Wil.

17 mar 2023, 09:37

Fred1950 schreef:
16 mar 2023, 22:12
socrates schreef:
In de VS lopen al veel meer oligarchen rond die de president als stropop gebruiken.

Dat is wel nieuws! Noem me zo eens een paar oligarchen die al laten zien hebben dat ze Poetin kunnen laten dansen op hun muziek?

Ik ken wel oligarchen die achter tralies zitten of die uit een venster gevallen zijn of die verdronken zijn.

Dicksy

17 mar 2023, 09:40

De Chinese president brengt volgende week een bezoek aan Rusland
De Chinese president Xi Jinping zal volgende week maandag en woensdag een bezoek brengen aan Rusland als blijk van steun aan Rusland.
Er waren geen andere details beschikbaar, maar het komt nadat China vorig jaar een "geen grenzen" vriendschap met Rusland had verklaard. Het heeft geweigerd de Russische invasie van Oekraïne te veroordelen, terwijl het zegt dat de territoriale integriteit van alle landen moet worden gerespecteerd.
Het bezoek was ook aangekondigd door Rusland, dat naar eigen zeggen op uitnodiging van Vladimir Poetin was.
Het Kremlin zei dat de twee presidenten zouden praten over "kwesties van de verdere ontwikkeling van alomvattend partnerschap en strategische interactie tussen Rusland en China", en ook van gedachten zouden wisselen "in de context van verdieping van de Russisch-Chinese samenwerking in de internationale arena".
Ze zullen ook "belangrijke bilaterale documenten" ondertekenen.

De VS zou de VS niet zijn mochten ze omwille van deze ontmoeting geen bijkomende sancties afkondigen tegen China.
Alle Westerse bondgenoten worden opgeroepen om de nummerkes 18, 43 en 62 te verbieden in de Chinese restaurants op straffe van sluiting.

Fred1950

17 mar 2023, 09:54

Wil. schreef:
17 mar 2023, 09:37
.....
In de VS lopen al veel meer oligarchen rond die de president als stropop gebruiken.

Dat is wel nieuws! Noem me zo eens een paar oligarchen die al laten zien hebben dat ze Poetin kunnen laten dansen op hun muziek?

Ik ken wel oligarchen die achter tralies zitten of die uit een venster gevallen zijn of die verdronken zijn.
Oligarchen zitten overal , en of ze de president van het land naar hun pijpen laten dansen komt niet in het nieuws. Wie zijn de oligarchen in de VS ? Dat zijn de oliemaatschappijen , en als Trump het voor het zeggen had lag het er vingerdik op dat hij hun taal sprak. Wat er in Rusland gebeurt verneemt men door jouw anti-Poetin propaganda :lol:
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 17 mar 2023, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Fred1950

17 mar 2023, 09:58

Dicksy schreef:
17 mar 2023, 09:40
.....
Alle Westerse bondgenoten worden opgeroepen om de nummerkes 18, 43 en 62 te verbieden in de Chinese restaurants op straffe van sluiting.
Echt ? :lol: Dat meen je niet. :lol: Dat zou nogmaals een bewijs zijn dat covid de hersenen aantast.