Ik weet dat deze denkwijze niet in uw kraam past maar toch houd ik het ook open als één van de mogelijkheden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Ik weet dat deze denkwijze niet in uw kraam past maar toch houd ik het ook open als één van de mogelijkheden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.en het klopt nog ook.Ik weet dat deze denkwijze niet in uw kraam past maar toch houd ik het ook open als één van de mogelijkheden.
Wat zouden wij toch doen zonder jouw wijsheid en bijzondere inzichten ...Je weet niet waarover je spreekt wanneer je "die infrastructuur" vermeldt. Dat gaat niet over de dam, slimmerik.
Haha , ge hebt weeral ferm nagedacht.Wil. schreef: ↑10 jun 2023, 16:08.....
Je weet niet waarover je spreekt wanneer je "die infrastructuur" vermeldt. Dat gaat niet over de dam, slimmerik. Dat gaat over de wegen ernaartoe en vlak erbij. Die zijn inderdaad veel vroeger al aangevallen en dat heeft geen enkele schade aan de dam teweeggebracht. Dat begreep iedereen.
infrastructuurdoor Fred1950 » 3 minuten geledenHaha , ge hebt weeral ferm nagedacht.Wil. schreef: ↑16 minuten geleden
.....
Je weet niet waarover je spreekt wanneer je "die infrastructuur" vermeldt. Dat gaat niet over de dam, slimmerik. Dat gaat over de wegen ernaartoe en vlak erbij. Die zijn inderdaad veel vroeger al aangevallen en dat heeft geen enkele schade aan de dam teweeggebracht. Dat begreep iedereen.Denkt ge echt dat men met een Himars een "weg" gaat vernietigen ? Daarna rijdt men er toch efkens langsheen. De weg over een dam kapot schieten , dat is efficient. Men kan niet naast de weg of men komt in het water terecht ..... Hoh , wat ben jij toch snugger.
En exact op dat moment is er een seismische trilling die in Roemenië wordt vastgesteld.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wat voor ne zever schrijf ge nu weer? Is het niet normaal dat er eerst een ontploffing moet zijn voor er iets kan geregistreerd worden? Geen ontploffing, geen registratie. De coördinaten van de trilling kwamen overeen met de locatie van die dam.door Wil. » 26 minuten geledenEn exact op dat moment is er een seismische trilling die in Roemenië wordt vastgesteld.Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 17:52Kan de natuur ook een dader zijn ? Er zijn in het verleden oude dammen door waterdruk spontaan gaan breken. Niets is voor 100 % al bewezen met wat die dam is gebeurd.socrates schreef: ↑Vandaag, 16:33
Voor de slachtoffers van de dambreuk is er, om het even wie de daders waren, ...
Jongens, jongens, toch
Laatst gewijzigd door Dicksy op 10 jun 2023, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar daar gaat toch heel die discussie over en de mogelijkheid tot......door Charlie Maru » 1 minuut geleden
Welke bom er nodig is om een dam op te blazen is 80 jaar geleden al bewezen. -afgezien van het dynamiteren natuurlijk.
Zo'n monument krijg je zomaar niet kapot.
https://www.youtube.com/watch?v=aHGgXi4Kwqw
https://www.youtube.com/watch?v=tPvJpmRHcS8
Dicksy, soms is het beter te zwijgen en de anderen in het ongewisse te laten over je mentale capaciteiten dan te spreken en elke twijfel weg te nemen.Dicksy schreef: ↑10 jun 2023, 19:17Wat voor ne zever schrijf ge nu weer? Is het niet normaal dat er eerst een ontploffing moet zijn voor er iets kan geregistreerd worden? Geen ontploffing, geen registratie. De coördinaten van de trilling kwamen overeen met de locatie van die dam.door Wil. » 26 minuten geledenEn exact op dat moment is er een seismische trilling die in Roemenië wordt vastgesteld.Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 17:52
Kan de natuur ook een dader zijn ? Er zijn in het verleden oude dammen door waterdruk spontaan gaan breken. Niets is voor 100 % al bewezen met wat die dam is gebeurd.
Jongens, jongens, toch( wat was er het eerst, de kip of het ei? )
Denk eens twee minuten na Wil. want ge blijft u echt belachelijk maken. Probeer niet te reddden wat er niet te redden valt......uw meubeltjes.
Jongens, jongens, toch![]()

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.