Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Haha , ge hebt weeral ferm nagedacht.Wil. schreef: ↑10 jun 2023, 16:08.....
Je weet niet waarover je spreekt wanneer je "die infrastructuur" vermeldt. Dat gaat niet over de dam, slimmerik. Dat gaat over de wegen ernaartoe en vlak erbij. Die zijn inderdaad veel vroeger al aangevallen en dat heeft geen enkele schade aan de dam teweeggebracht. Dat begreep iedereen.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
infrastructuurdoor Fred1950 » 3 minuten geledenHaha , ge hebt weeral ferm nagedacht.Wil. schreef: ↑16 minuten geleden
.....
Je weet niet waarover je spreekt wanneer je "die infrastructuur" vermeldt. Dat gaat niet over de dam, slimmerik. Dat gaat over de wegen ernaartoe en vlak erbij. Die zijn inderdaad veel vroeger al aangevallen en dat heeft geen enkele schade aan de dam teweeggebracht. Dat begreep iedereen.Denkt ge echt dat men met een Himars een "weg" gaat vernietigen ? Daarna rijdt men er toch efkens langsheen. De weg over een dam kapot schieten , dat is efficient. Men kan niet naast de weg of men komt in het water terecht ..... Hoh , wat ben jij toch snugger.
betreft alle noodzakelijke voorzieningen op het gebied van transport en communicatie om het ondernemen mogelijk te maken. Concreet betekent het de wegen, bruggen, tunnels, spoorlijnen, vliegvelden, havens, telecommunicatie etc.; alles dus dat helpt om twee of meer geografische punten met elkaar te verbinden.
Dam staat wel niet in het lijstje.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Voor de slachtoffers van de dambreuk is er, om het even wie de daders waren, eigenlijk toch geen verschil in directe gevolgen. Je zal je huis en inboedel, waarvoor je al een heel leven hebt gewerkt en betaald, zo maar zien wegspoelen. Voor mensen uit de ruime omgeving van het stuwmeer is dit probleem eigenlijk nog veel erger dan de ramp in Tsjernobyl... Wat dicht bij mijn bed gebeurt is immers altijd erger dan een verwegramp.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
En exact op dat moment is er een seismische trilling die in Roemenië wordt vastgesteld.
Jongens, jongens, toch

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wat voor ne zever schrijf ge nu weer? Is het niet normaal dat er eerst een ontploffing moet zijn voor er iets kan geregistreerd worden? Geen ontploffing, geen registratie. De coördinaten van de trilling kwamen overeen met de locatie van die dam.door Wil. » 26 minuten geledenEn exact op dat moment is er een seismische trilling die in Roemenië wordt vastgesteld.Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 17:52Kan de natuur ook een dader zijn ? Er zijn in het verleden oude dammen door waterdruk spontaan gaan breken. Niets is voor 100 % al bewezen met wat die dam is gebeurd.socrates schreef: ↑Vandaag, 16:33
Voor de slachtoffers van de dambreuk is er, om het even wie de daders waren, ...
Jongens, jongens, toch
Denk eens twee minuten na Wil. want ge blijft u echt belachelijk maken. Probeer niet te reddden wat er niet te redden valt......uw meubeltjes.
Jongens, jongens, toch
Laatst gewijzigd door Dicksy op 10 jun 2023, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Welke bom er nodig is om een dam op te blazen is 80 jaar geleden al bewezen. -afgezien van het dynamiteren natuurlijk.
Zo'n monument krijg je zomaar niet kapot.
https://www.youtube.com/watch?v=aHGgXi4Kwqw
https://www.youtube.com/watch?v=tPvJpmRHcS8
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Maar daar gaat toch heel die discussie over en de mogelijkheid tot......door Charlie Maru » 1 minuut geleden
Welke bom er nodig is om een dam op te blazen is 80 jaar geleden al bewezen. -afgezien van het dynamiteren natuurlijk.
Kan Oekraïne met Himars-raketten dat dynamiet getriggerd hebben waardoor heel dat zootje in de lucht gevlogen is. Die brug was niet gedynamiteerd en het lukte niet. En ik wil dien uitleg dat die Himars-raketten zulks een dam niet kunnen opblazen best geloven, wie ben ik. Maar ik ga ook niet mordicus mee in de verhaaltjes die het Westen verkondigt en voor waarheid moeten aangenomen worden omdat het Oekraïne is, dat heeft Nordstream 1 en 2 al bewezen.
Beide partijen beschuldigen elkaar en eerlijk gezegd vind ik de uitleg van die Russen net zo plausibel als die van het Westen en dat telt voor mij. Ik probeer dat uit alle hoeken te bekijken.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dicksy, soms is het beter te zwijgen en de anderen in het ongewisse te laten over je mentale capaciteiten dan te spreken en elke twijfel weg te nemen.Dicksy schreef: ↑10 jun 2023, 19:17Wat voor ne zever schrijf ge nu weer? Is het niet normaal dat er eerst een ontploffing moet zijn voor er iets kan geregistreerd worden? Geen ontploffing, geen registratie. De coördinaten van de trilling kwamen overeen met de locatie van die dam.door Wil. » 26 minuten geledenEn exact op dat moment is er een seismische trilling die in Roemenië wordt vastgesteld.Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 17:52
Kan de natuur ook een dader zijn ? Er zijn in het verleden oude dammen door waterdruk spontaan gaan breken. Niets is voor 100 % al bewezen met wat die dam is gebeurd.
Jongens, jongens, toch( wat was er het eerst, de kip of het ei? )
Denk eens twee minuten na Wil. want ge blijft u echt belachelijk maken. Probeer niet te reddden wat er niet te redden valt......uw meubeltjes.
Jongens, jongens, toch![]()
Je praat naast de kwestie. Je hebt blijkbaar niet gevolgd.
Ik hoop dat ik je niet beledigd heb; er staat een onderschrift.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.