Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De partij doet er niet toe , het is haar persoonlijkheid die me zorgen baart ( afkomst , entourage , het "milieu" waarin ze frequenteert .... )
( Heb ik mijn huurhuis verkocht ?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Eigenljk gaat het in het geval 'Ursula' om "koningsblauw"; zij is immers van "adelijken bloede" en dat zou, - sinds het bestaan van de adel - altijd al blauw zijn. Voor welke andere ideologie dan die - die de belangen van de hogere klassen behartigt, - zou zo"n vooraanstaande vrouw als Ursula dan wel kunnen kiezen ?
Behalve misschien violiste Elisabeth I van België; zie ik nog niet zo gauw, iemand van het Paleis, op dat "rooie plebs stemmen. Als ze al mochten kiezen zouden sommige van onze voormalige vorsten zeker op de CVP hebben gestemd, andere dan weer op het V.N.V.
Behalve misschien violiste Elisabeth I van België; zie ik nog niet zo gauw, iemand van het Paleis, op dat "rooie plebs stemmen. Als ze al mochten kiezen zouden sommige van onze voormalige vorsten zeker op de CVP hebben gestemd, andere dan weer op het V.N.V.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Zinspeelt ge op de "von" ? Ze heeft de naam van haar man overgenomen. Haar meisjesnaam is "Albrecht" . Haar vader was ook al eens CEO. In elk geval , ze groeide op in het "milieu" , en die ervaring zit er ingeprent ( gebrainwashed ) in. Die zal nooit kunnen denken als een "rooie" , tenzij als er kortsluiting in haar hersenen zou plaats vinden.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ursula_von_der_Leyen
-
Moeder De Croo kan je zelfs niet wijsmaken dat, zelfs de zoon van een slager, tegenwoordig zo maar advokaat zou kunnen worden !!Fred1950 schreef: ↑22 jun 2023, 17:57Zinspeelt ge op de "von" ? Ze heeft de naam van haar man overgenomen. Haar meisjesnaam is "Albrecht" . Haar vader was ook al eens CEO. In elk geval , ze groeide op in het "milieu" , en die ervaring zit er ingeprent ( gebrainwashed ) in. Die zal nooit kunnen denken als een "rooie" , tenzij als er kortsluiting in haar hersenen zou plaats vinden.( de familie "De Croo" behoort ook tot het soort dat je niet kan wijsmaken dat iemand honger kan lijden ).
https://en.wikipedia.org/wiki/Ursula_von_der_Leyen
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Rusland gebruikt de dreiging van het gebruik van kernwapens, tot nu toe is het alleen nog maar bij woorden gebleven anders valt het effect van de dreiging weg tot ze daadwerkelijk ingezet worden.Oekraïne geeft advies over wat te doen bij een aanval op de kerncentrale van Zaporizja
Het Oekraïense ministerie van Binnenlandse Zaken heeft gezegd dat het klaar is om op te treden als er een aanval op de Zaporizja-energiecentrale plaatsvindt en dat er "geen reden tot paniek" is.
Het gaf advies over wat te doen in het geval van een explosie in de fabriek en zei:
- Blijf een dag thuis, totdat lokale autoriteiten, civiele beschermingsautoriteiten het bevel geven om door de straten te gaan.
- Als het nodig is om buiten te zijn, moet u een gasmasker dragen.
- Alle airconditioners of verwarmingen moeten worden uitgeschakeld en eventuele openingen moeten worden afgedicht met tape of een natte doek.
"We hebben het werk van het betreffende hoofdkwartier al opgestart. In dit hoofdkwartier zitten energiewerkers, medewerkers van de Rijkshulpdienst, de politie en artsen, zodat de gedragsregels in geval van nood duidelijk en duidelijk zijn ontwikkeld. gecommuniceerd aan onze burgers', zei minister Ihor Klymenko.
SkyNews: 23/06/2023 - 14.05
Rusland bezet de kerncentrale van Zaporizhzhia waar regelmatig controles worden toegelaten door leden van Internationaal atoomagentschap.
Zou Oekraïne een false flag kunnen creëren op deze centrale teneinde de NAVO in het conflict te betrekken. Dit in het licht van verklaringen van Amerikaanse functionarissen dat bij een 'voorval' in deze kerncentrale de NAVO aangevallen wordt omdat de vrijgekomen straling zich zal verspreiden over de Westerse (NAVO) landen.
Zou Zelensky (of één of andere illustere commandogroep
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Net zoals de Russen de dam hebben durven opblazen, zullen ze er niet voor terugschrikken om de kerncentrale in meltdown te laten gaan: Tsjernobyl 2.
Voor de Russen is dat stuk Oekraïne van geen belang. Bekijk de wereldkaart en zie hoe groot het Russisch gebied is. Ze hebben met de dambreuk de tactiek van de verzopen aarde al gebruikt, net zoals ze in de 19e eeuw de aarde hebben verschroeid voor Napoleon. De zogenaamde 'Russen' die daar wonen zijn voor hen waardeloos kreupelhout dat mee wordt opgestookt.
Ze zullen die aanpak opnieuw toepassen als zou blijken dat ze de oorlog verliezen.
Voor de Russen is dat stuk Oekraïne van geen belang. Bekijk de wereldkaart en zie hoe groot het Russisch gebied is. Ze hebben met de dambreuk de tactiek van de verzopen aarde al gebruikt, net zoals ze in de 19e eeuw de aarde hebben verschroeid voor Napoleon. De zogenaamde 'Russen' die daar wonen zijn voor hen waardeloos kreupelhout dat mee wordt opgestookt.
Ze zullen die aanpak opnieuw toepassen als zou blijken dat ze de oorlog verliezen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
In het andere geval, als zou blijken dat ze de oorlog niet verliezen, heeft Zelensky een alternatief om alsnog het tij te doen keren om de NAVO in het conflict te betrekken.Ze zullen die aanpak opnieuw toepassen als zou blijken dat ze de oorlog verliezen.
-
Ondanks afrading heeft hij ook de Nordstream's opgeblazen. Hij is het type dat alleen 14 dagen vooruit denkt , en hierdoor tot alles in staat is.
In een interview beweerden Oekraïnse soldaten dat ze niet eens wisten of het tegenoffensief al begonnen was. Ze spraken in een gelaten taaltje van "wij doen maar voort en we zien wel".
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Allez vooruit.....de ballekes worden daar alsmaar groter in de soep...
HLN:
“Verraad” van Prigozjin is “mes in de rug”: Poetin spreekt Russen toe over opstand Wagnerleger
Wagnerbaas Prigozjin zegt de Russische grens te zijn overgestoken met zijn troepen, na een vermeende Russische aanval op kampen van zijn huurlingenleger. Prigozjin claimt de controle over de zuidelijke Russische stad Rostov aan de Don en is onderweg naar Moskou zegt hij. Daarover sprak de Russische president het volk net toe. Hij had noemt het “verraad” van Prigozjin “een mes in de rug”.
https://www.hln.be/buitenland/verraad-v ... ~a90b6e25/
HLN:
“Verraad” van Prigozjin is “mes in de rug”: Poetin spreekt Russen toe over opstand Wagnerleger
Wagnerbaas Prigozjin zegt de Russische grens te zijn overgestoken met zijn troepen, na een vermeende Russische aanval op kampen van zijn huurlingenleger. Prigozjin claimt de controle over de zuidelijke Russische stad Rostov aan de Don en is onderweg naar Moskou zegt hij. Daarover sprak de Russische president het volk net toe. Hij had noemt het “verraad” van Prigozjin “een mes in de rug”.
https://www.hln.be/buitenland/verraad-v ... ~a90b6e25/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
vivaldi - Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:07
Ik heb zo een lichtrood vermoeden dat het leven van ras-poetin aan een zijden draadje hangt.
Heeft die vent eigenlijk nog 'vrienden'?
Heeft die vent eigenlijk nog 'vrienden'?
ERRARE HUMANUM EST
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
MEDION derde generatie NVIDIA GEFORCE.
4GB DDR3CSDRAM. 2TB GARDE SCHIJF. WIRELESS LAN. USB3.0.MULTIKAARTENLEZER
2 EXTERNE SCHIJVEN 930 GB EN 31 GB
Windows 10
-
Aan de top is het heel eenzaam, dat maakt een dictator vaak paranoïde
Zo iemand kan toch geen vrienden hebben, die heeft hij, als voormalige KGB-er, wellicht ook nooit gehad. Een heldendood sterven vcor moedertje Rusland zou voor hem mogelijk een bevrijding zijn; zonder gezichtverlies kan hij immers nooit meer uit die valkuil die hij voor zichzelf heeft gegraven.
Voor zijn mogelijke opvolging zal dan zeker nog een aardig robbertje "gevochten" worden. Het Westen zal daar grijnzend op toekijken.
-
Tja .... Slavische stammen
De Oktoberrevolutie van 1917 vond ook middenin WOI plaats en toen waren ze in oorlog tegen de Duitsers ...
2000 Yugoslavia valt uiteen ( ontstaan in 1918 )
2014 nationalistische staatsgreep in Oekraïne ...
2024 staatgreep in .... Rusland ?????
2000 Yugoslavia valt uiteen ( ontstaan in 1918 )
2014 nationalistische staatsgreep in Oekraïne ...
2024 staatgreep in .... Rusland ?????
Tsjernobyl ligt IN Oekraïne !
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Volgens mij heeft Hobo geen vraag gesteld. Ik zie alvast geen vraagteken staan.
Hij herhaalt een feitelijkheid die van belang is voor de komende nucleaire ramp die de Russen als optie openhouden,.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.