De partij doet er niet toe , het is haar persoonlijkheid die me zorgen baart ( afkomst , entourage , het "milieu" waarin ze frequenteert .... )
( Heb ik mijn huurhuis verkocht ?
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
De partij doet er niet toe , het is haar persoonlijkheid die me zorgen baart ( afkomst , entourage , het "milieu" waarin ze frequenteert .... )
Zinspeelt ge op de "von" ? Ze heeft de naam van haar man overgenomen. Haar meisjesnaam is "Albrecht" . Haar vader was ook al eens CEO. In elk geval , ze groeide op in het "milieu" , en die ervaring zit er ingeprent ( gebrainwashed ) in. Die zal nooit kunnen denken als een "rooie" , tenzij als er kortsluiting in haar hersenen zou plaats vinden.
Moeder De Croo kan je zelfs niet wijsmaken dat, zelfs de zoon van een slager, tegenwoordig zo maar advokaat zou kunnen worden !!Fred1950 schreef: ↑22 jun 2023, 17:57Zinspeelt ge op de "von" ? Ze heeft de naam van haar man overgenomen. Haar meisjesnaam is "Albrecht" . Haar vader was ook al eens CEO. In elk geval , ze groeide op in het "milieu" , en die ervaring zit er ingeprent ( gebrainwashed ) in. Die zal nooit kunnen denken als een "rooie" , tenzij als er kortsluiting in haar hersenen zou plaats vinden.( de familie "De Croo" behoort ook tot het soort dat je niet kan wijsmaken dat iemand honger kan lijden ).
https://en.wikipedia.org/wiki/Ursula_von_der_Leyen
Rusland gebruikt de dreiging van het gebruik van kernwapens, tot nu toe is het alleen nog maar bij woorden gebleven anders valt het effect van de dreiging weg tot ze daadwerkelijk ingezet worden.Oekraïne geeft advies over wat te doen bij een aanval op de kerncentrale van Zaporizja
Het Oekraïense ministerie van Binnenlandse Zaken heeft gezegd dat het klaar is om op te treden als er een aanval op de Zaporizja-energiecentrale plaatsvindt en dat er "geen reden tot paniek" is.
Het gaf advies over wat te doen in het geval van een explosie in de fabriek en zei:
- Blijf een dag thuis, totdat lokale autoriteiten, civiele beschermingsautoriteiten het bevel geven om door de straten te gaan.
- Als het nodig is om buiten te zijn, moet u een gasmasker dragen.
- Alle airconditioners of verwarmingen moeten worden uitgeschakeld en eventuele openingen moeten worden afgedicht met tape of een natte doek.
"We hebben het werk van het betreffende hoofdkwartier al opgestart. In dit hoofdkwartier zitten energiewerkers, medewerkers van de Rijkshulpdienst, de politie en artsen, zodat de gedragsregels in geval van nood duidelijk en duidelijk zijn ontwikkeld. gecommuniceerd aan onze burgers', zei minister Ihor Klymenko.
SkyNews: 23/06/2023 - 14.05

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.In het andere geval, als zou blijken dat ze de oorlog niet verliezen, heeft Zelensky een alternatief om alsnog het tij te doen keren om de NAVO in het conflict te betrekken.Ze zullen die aanpak opnieuw toepassen als zou blijken dat ze de oorlog verliezen.
Ondanks afrading heeft hij ook de Nordstream's opgeblazen. Hij is het type dat alleen 14 dagen vooruit denkt , en hierdoor tot alles in staat is.
Aan de top is het heel eenzaam, dat maakt een dictator vaak paranoïde
Tsjernobyl ligt IN Oekraïne !
Volgens mij heeft Hobo geen vraag gesteld. Ik zie alvast geen vraagteken staan.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.