Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
-
Hier een foto van een CIA -agent in volle opleiding: hij moet de nieuwszenders volgen en dan proberen gewoon languit te blijven liggen in zijn zetel terwijl hij de aftakeling van het Grote Rusland live volgt.
Enkel de beste CIA-rekruten slagen daarin.

Enkel de beste CIA-rekruten slagen daarin.

Laatst gewijzigd door Wil. op 25 jun 2023, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Ge moogt hem toch hebben zenne Fred.......
Hij heeft toch wat uitgestoken hé......met zijn driedaagse speciale militaire operatie nu méér dan een jaar geleden.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Hierbij een foto van een CIA-agent in volle opleiding die de nieuwszenders moet volgen als deze het bericht brengen dat niet alles verloopt zoals gewenst. Zijn hoop gevestigd op een versnelde aftakeling van Rusland door toedoen van Prigozhin en zijn Wagner PMC de grond in geboord en terug met zijn voetjes op de grond gesmakt.
Let vooral op de grote teleurstelling af te lezen op zijn gezicht. Is hij nu geslaagd?
Let vooral op de grote teleurstelling af te lezen op zijn gezicht. Is hij nu geslaagd?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Het was inderdaad maar een reisje ,
Men maakt in het "Westen" daar al veel meer tamtam rond met "crisisbijeenkomsten" en dergelijke. Op de Nederlandse televisie werd zelfs het idee bovengehaald dat Prigozhin kenrwapens zou kunnen bemachtigen en gebruiken .... Van een futiliteit maakt men een olifant , wat moet het dan worden als er echt iets zwaar ernstig op ons af zou komen ....
-
Als je wat achterna komt gehuppeld en in arren moede probeert na te bootsen wat de leraar al heeft voorgedaan, dan scoor je niet meer, Dicky.
Ik denk dat we dit weer in het aparte kastje kunnen klasseren:

Even verder redeneren:
1.- 14 mei: Loekasjenko wordt opgenomen in ziekenhuis te Minsk.
2.- 28 mei: Loekasjenko wordt met spoed overgebracht naar een ziekenhuis in Moskou, toestand kritiek.
3.- 17 juni: worden de eerste tactische kernwapens in Wit-Rusland geplaatst.
4.- 24 juni: Prozighin staakt zijn opmars naar Moskou na bemiddeling van de Wit-Russische president.
5.- 24 juni: Prozighin en Wagner PMC moeten Rusland en Oekraine verlaten en begeeft zich naar Wit-Rusland.
Gezien de politieke ambities van Prozighin in Rusland naar onder nul herleid zijn bestaat de mogelijkheid dat hij deze alsnog kan waarmaken in Wit-Rusland en dit omwille van de penibele gezondheidstoestand van Loekasjenko.
Tactische kernwapens die hij dan bij de hand heeft en zou kunnen gebruiken tegen Oekraïne, Baltische staten of........Rusland (wraak?). Zolang Loekasjenko leeft is er normaal geen vuiltje aan de lucht maar wat als. Zou Prozighin hier zijn kans kunnen zien om dat te doen wat hij in Rusland niet kon of is het part of the deal om zijn acties tegen Poetin stop te zetten?
1.- 14 mei: Loekasjenko wordt opgenomen in ziekenhuis te Minsk.
2.- 28 mei: Loekasjenko wordt met spoed overgebracht naar een ziekenhuis in Moskou, toestand kritiek.
3.- 17 juni: worden de eerste tactische kernwapens in Wit-Rusland geplaatst.
4.- 24 juni: Prozighin staakt zijn opmars naar Moskou na bemiddeling van de Wit-Russische president.
5.- 24 juni: Prozighin en Wagner PMC moeten Rusland en Oekraine verlaten en begeeft zich naar Wit-Rusland.
Gezien de politieke ambities van Prozighin in Rusland naar onder nul herleid zijn bestaat de mogelijkheid dat hij deze alsnog kan waarmaken in Wit-Rusland en dit omwille van de penibele gezondheidstoestand van Loekasjenko.
Tactische kernwapens die hij dan bij de hand heeft en zou kunnen gebruiken tegen Oekraïne, Baltische staten of........Rusland (wraak?). Zolang Loekasjenko leeft is er normaal geen vuiltje aan de lucht maar wat als. Zou Prozighin hier zijn kans kunnen zien om dat te doen wat hij in Rusland niet kon of is het part of the deal om zijn acties tegen Poetin stop te zetten?
Laatst gewijzigd door Dicksy op 25 jun 2023, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ben je niet verkeer met je posting, wie of wat is dixi?Als je wat achterna komt gehuppeld en in arren moede probeert na te bootsen wat de leraar al heeft voorgedaan, dan scoor je niet meer, Dicky.
Leraar?
-
Poetin komt alweer verzwakt uit dit verhaal. Enkele uren geleden beschuldigt Poetin Prygozhin nog van verraad en vervolgens geeft hij hem vrijgeleide om naar Wit-Rusland te vertrekken. Een krachtig leider laat dit niet zomaar voorbijgaan.

'Wagner-strijders die niet deelnamen aan de opstand, zouden contracten gaan tekenen met het ministerie van Defensie, dat ernaar streeft om alle vrijwillige strijdkrachten tegen 1 juli onder controle te krijgen. Dit om de oorlogsinspanningen te stroomlijnen en alle milities onder één bevelhebber te brengen'.Fred1950 bericht 9 minuten geledenDe huurlingen zelf blijven in Rusland en verhuizen niet , als ik me niet vergis.Dicksy schreef: ↑19 minuten geleden
.........
....
Ik trok die conclusie op basis van dit. Wat met de Wagner-strijders die wel deelnamen aan de opstand?