Maar Poetin geeft amnestie aan 'de verraders' zoals hij ze op TV genoemd heeft. Het volk kijkt toe en begrijpt er niks van

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Voor wat het waard is.++ Conferentie dringt aan op vredestop ++
Status: 25-06-2023 23:34 uur
Op een internationale conferentie in Kopenhagen werden de kansen op vredesbesprekingen gepeild. Het is nog steeds onduidelijk waar Wagner-baas Prigozhin is na de mislukte opstand. Alle ontwikkelingen in het liveblog.
Aandringen op vredesbesprekingen in Kopenhagen
In Denemarken heeft internationaal overleg op hoog niveau plaatsgevonden met als doel vredesbesprekingen voor Oekraïne te vergemakkelijken. Op de conferentie in Kopenhagen, waar ook de Amerikaanse nationale veiligheidsadviseur Jake Sullivan aanwezig was, was het belangrijkste doel om steun te krijgen van landen die tot nu toe neutraal of voorzichtig waren, zoals Brazilië, India, Zuid-Afrika en China. De verhuizing wordt gezien als een belangrijke stap op weg naar vredesonderhandelingen. Volgens informatie van de ARD- studio in Brussel zouden er al in juli officiële gesprekken kunnen plaatsvinden.
https://www.tagesschau.de/newsticker/li ... Kopenhagen
Niks waard ! Zolang ze het kamp tegen Rusland willen versterken met India , enz ... komt er geen vrede. Oekraïne moet de nu veroverde gebieden die een landtoegang tot de Krim toelaten aan Rusland afstaan. Rusland vertrouwt nu langs geen kanten zijn "haatdragende broeders" meer. De wereld moet Oekraïne aan het verstand brengen dat ze in 2014 een zeer zware fout hebben gemaakt. Als ge Wiki moogt geloven steeg vanaf 2014 de werkloosheid , de staatsschuld en de inflatie. Oekraïners hebben door de schuld van een paar idiote nationistische heethoofden vooral zichzelf veel leed aangedaan.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 26 jun 2023, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb je dat al eerder proberen diets te maken, maar kennis loopt er bij jou af als water van een eend.
Laatst gewijzigd door Wil. op 26 jun 2023, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Rusland vertrouwt de Oekraïners niet meer. Het zijn dan ook nogal rekels, die Zelensky-boys: dat durft zowaar terugschieten als er tanks binnenrollen. Voor geen millimeter te vertrouwen

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ge maakt mij niets "diets". Hierzie , feiten : ( https://nl.wikipedia.org/wiki/Oekra%C3%AFne )Wil. schreef: ↑26 jun 2023, 16:36Ik heb je dat al eerder proberen diets te maken, maar kennis loopt er bij jou af als water van een eend.
Lees ook mijn volgende reacties nog maar eens.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 26 jun 2023, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wil. schreef: ↑26 jun 2023, 22:11In de RU Federatie hebben veel nationalistische bewegingen tijdens het voorbije weekend gezien dat Poetin het land niet onder controle heeft, dat hij niet onoverwinnelijk is, en dat als je genoeg kracht hebt, je kunt proberen hem te bevechten.
Het vuurtje is aangewakkerd.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.