Toch wel Fred, Poetin is met zijn speciale militaire operatie, met oorlogsgeweld binnengevallen in Oekraïne. Was hij met zijn troepen, hij stond toch al aan de deur, gewoon binnen 'gewandeld', er was zeker minder bloed gevloeid, en dit aan beide zijden. Hij is zelfs zo laf geweest de oorlog niet te verklaren!
Speciale militaire operatie? Laat mij niet lachen. Het is veel te triestig daarvoor.
Hij dacht, (oliedom dus) dat het na een drietal weken gefikst zou zijn geweest.
Ja, tarara! Hij oogst nu wat hij verdient. Hij, en niemand anders, is 'de' ultieme landverrader
'De' Nazi allertijden! Ik hoop dat hij zo spoedig mogelijk met zijn smoel, en liefst van zo hoog mogelijk, tegen de vloer van het Rode Plein mag smakken. De mistroostige klootzak, want lachen kan hij ook al niet!
Speciale militaire operatie? Laat mij niet lachen. Het is veel te triestig daarvoor.
Hij dacht, (oliedom dus) dat het na een drietal weken gefikst zou zijn geweest.
Ja, tarara! Hij oogst nu wat hij verdient. Hij, en niemand anders, is 'de' ultieme landverrader
'De' Nazi allertijden! Ik hoop dat hij zo spoedig mogelijk met zijn smoel, en liefst van zo hoog mogelijk, tegen de vloer van het Rode Plein mag smakken. De mistroostige klootzak, want lachen kan hij ook al niet!