Bluft Poetin?
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Blijven proberen jongen, blijven proberen. U slikt propaganda als zoete koek, m.a.w. u kunnen ze alles wijsmaken alhoewel u zich als een slimmeke wilt voordoen. Ik het al eens geschreven dacht ik maar soit dan val ik maar in herhaling...... naïeveling.
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Bij veel senioren is het toch al een tijdje geleden dat zij nog 32 echte tanden in hun mond hadden. De Vlaamse Leeuw heeft al wel langer een kunstgebit om "beter te doen wat hij zelf doet."
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Is het Strafhof neutraal ? Beschikt het Strafhof over objectieve informatie ? Wie voert het hoge woord in dat "Strafhof" . De nazi's hadden destijds ook strafhoven ....
-
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wat heeft RU daarmee te maken, (zelfs als dat waar is) ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ja, want het is de toevoerlijn voor alle legermateriaal. Daardoor wordt geen enkele burger in levensgevaar gebracht.
Het bombarderen van toevoerlijnen is door geen enkele conventie ivm oorlogsrecht verboden.
Het bombarderen van een medisch centrum is dat wel.

frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Ondertussen lijkt het fel gehypte tegenoffensief van Oekraïne richting fiasco te evolueren.
Na 2 maanden werd geen enkele van de belangrijkste doelen bereikt: de ruïne Bachmoet is niet heroverd, de kerncentrale van Zaporizja is niet onder controle, de Krim ligt niet binnen vuurbereik en - het belangrijkste - geen doorbraak richting de Zee van Azov om de Krim te isoleren. En straks begint het te regenen en is er geen sprake meer van een offensief.
Na 2 maanden werd geen enkele van de belangrijkste doelen bereikt: de ruïne Bachmoet is niet heroverd, de kerncentrale van Zaporizja is niet onder controle, de Krim ligt niet binnen vuurbereik en - het belangrijkste - geen doorbraak richting de Zee van Azov om de Krim te isoleren. En straks begint het te regenen en is er geen sprake meer van een offensief.
-
Wil. schreef: ↑08 aug 2023, 21:32Ik lees hier een paar reacties van jongens die blijkbaar te veel naar MTV gekeken hebben. Daar moet alles vooruitgaan en mag een actie niet langer dan 5 seconden in beeld komen.
De klavierhelden komen het hier wel uitleggen maar UA neemt zijn tijd en volgt zijn eigen weg. De aanvoerlijnen worden bestookt, idem voor opslagplaatsen van legermateriaal.
Joe Frazier zei ooit: 'When the body goes weak, the legs go weak'.
In zijn gevecht met Ali beukte hij 15 ronden lang op het lichaam van Mohammed Ali en kwam hij uiteindelijk als winnaar uit het gevecht.
Op het terrein wordt er hevig gevochten, maar wat blijkbaar niemand erg belangrijk vindt, is de schade die op economisch gebied wordt aangericht in Rusland. Dat zijn de 'body shots' die naar verloop van tijd Poetin zullen neerhalen.

socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Aan eenzelfde "offensief" is ook de U.S.S.R. ten onder gegaan. Landen zoals Iran of China kunnen die "doodstrijd" van de roebel nog wel lang rekken.Wil. schreef: ↑12 aug 2023, 17:09Wil. schreef: ↑08 aug 2023, 21:32Ik lees hier een paar reacties van jongens die blijkbaar te veel naar MTV gekeken hebben. Daar moet alles vooruitgaan en mag een actie niet langer dan 5 seconden in beeld komen.
De klavierhelden komen het hier wel uitleggen maar UA neemt zijn tijd en volgt zijn eigen weg. De aanvoerlijnen worden bestookt, idem voor opslagplaatsen van legermateriaal.
Joe Frazier zei ooit: 'When the body goes weak, the legs go weak'.
In zijn gevecht met Ali beukte hij 15 ronden lang op het lichaam van Mohammed Ali en kwam hij uiteindelijk als winnaar uit het gevecht.
Op het terrein wordt er hevig gevochten, maar wat blijkbaar niemand erg belangrijk vindt, is de schade die op economisch gebied wordt aangericht in Rusland. Dat zijn de 'body shots' die naar verloop van tijd Poetin zullen neerhalen.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
Er rijden dagelijks toeristen over de Krim brug , dus burgers. Vandaag werd alle verkeer over de brug stilgelegd wegens de massale aanvallen door blijkbaar Oekraïnse (S)S200 raketten. Verwondert het je dan ook dat de Russen de bruggen en wegen over de stuwdammen bombarderen ?
-
In het noord-oosten maken de Russen zelfs terreinwinst ....frits1955 schreef: ↑12 aug 2023, 17:07Ondertussen lijkt het fel gehypte tegenoffensief van Oekraïne richting fiasco te evolueren.
-
Een treinstation vol wachtende burgers onder vuur nemen: typisch voor een terreurstaat.Fred1950 schreef: ↑12 aug 2023, 17:19Er rijden dagelijks toeristen over de Krim brug , dus burgers. Vandaag werd alle verkeer over de brug stilgelegd wegens de massale aanvallen door blijkbaar Oekraïnse (S)S200 raketten. Verwondert het je dan ook dat de Russen de bruggen en wegen over de stuwdammen bombarderen ?

Dat blijft een open vraag want wie wil kosten maken als het kalf lijkt te gaan verdrinken. Rusland heeft nog een financiële rekening die moet vereffend worden met China. De belt & road infrastructuur is nog niet betaald door Poetin.
Anderzijds wacht Xi om het grondgebied terug te nemen dat de Sovjets gestolen hebben van China. Hij kijkt de kat uit de boom en zal toeslaan als de tijd geschikt lijkt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.