Nog enkele jaartjes geduld Fred.....en Gent wordt geannexeerd door Turkije......
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Nog enkele jaartjes geduld Fred.....en Gent wordt geannexeerd door Turkije......
Maar ... maar ... wat ik hierbover aanhaalde ( onder @Wil. . ) is toch de toestand van 2014. Wou Poroshenko in 2014 niet onderhandelen toen de rebellen in de Donbas de onafhankelijkheid opeisten ? De "groene mannekes" die de Krim toen onder controle kregen waren ook ten dele burgers die zichzelf hadden bewapend. Het Oekraïns leger ging meteen te keer tegen de rebellen in de Donbas , maar op de Krim waren die blijkbaar niet aanwezig om de "groene mannekes" het zwijgen op te leggen . Er is overleg geweest , bekend als de akkoorden van Minsk I en II. Waarom hielden die niet stand.
Je houdt jezelf voor de gek. Mij in elk geval niet.De "groene mannekes" die de Krim toen onder controle kregen waren ook ten dele burgers die zichzelf hadden bewapend

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zijn diplomaten aan het werk zetten. Verklaringen afleggen als: NOOIT MEER OORLOG ?Wil. schreef: ↑03 sep 2023, 10:27Het begin van een oorlog is niet altijd iets dat door 2 partijen wordt overeengekomen. Soms krijg je die plots op je bord en dan zijn er 2 uitwegen: je geeft je over en je aanvaardt de dominantie en de regels van degene die ermee gestart is, ofwel stel je je teweer in het besef dat je een slaaf wordt als je het niet doet.
Wat doet een mens dan die gezegend is met de nodig 'sapientia'?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Nee , dan houdt Wiki me voor de gek ... https://en.wikipedia.org/wiki/Little_gr ... inian_War)
En wat doet een mens dan na een wapenstilstand zoals die van Minsk I en II die niet nageleefd wordt ?Wil. schreef: ↑03 sep 2023, 10:27Het begin van een oorlog is niet altijd iets dat door 2 partijen wordt overeengekomen. Soms krijg je die plots op je bord en dan zijn er 2 uitwegen: je geeft je over en je aanvaardt de dominantie en de regels van degene die ermee gestart is, ofwel stel je je teweer in het besef dat je een slaaf wordt als je het niet doet.
Wat doet een mens dan die gezegend is met de nodig 'sapientia'?
Welke nazi's ? Die van de AZOV milities ?
Little green men are masked soldiers of the Russian Federation who appeared during the Russo-Ukrainian War in 2014 carrying weapons and equipment, but wearing unmarked green army uniforms.Fred1950 schreef: ↑03 sep 2023, 11:15Nee , dan houdt Wiki me voor de gek ... https://en.wikipedia.org/wiki/Little_gr ... inian_War)

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Als ik dat goed begrijp ging 'men' ook China in UA aanpakken.Voormalig NAVO-commandant Wesley Clark was van mening dat de burgeroorlog die uitbrak na de coup in 2014 de mogelijkheid bood om Rusland en China in Oekraïne aan te pakken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.NAVO-baas wil meer militaire steun geven aan Oekraïens tegenoffensief
Met oog op de NAVO-top van donderdag, heeft secretaris-generaal Jens Stoltenberg woensdag opgeroepen tot meer militaire steun voor het Oekraïense tegenoffensief. “Onze voorraden worden steeds kleiner. We kunnen zo niet doorgaan”, waarschuwde hij.
At your service, Fred:

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.En ik zie nog altijd geen Navo in UA. Dat stond toch in dat knipsel dat jij geplakt hebt? Over Stoltenberg stond niets in dat knipsel. Laat ons bij de zaak blijven.Dicksy schreef: ↑03 sep 2023, 13:54Wat dragen Jens Stoltenberg zijn commentaren toe aan dit conflict, hij is toch hoofd van de NAVO en de NAVO is niet eens betrokken is dit conflict.
Een andere politieke functie heeft hij niet, dan zou ik het nog kunnen begrijpen, maar hij orakelt altijd als Hoofd van de NAVO.![]()
NAVO-baas wil meer militaire steun geven aan Oekraïens tegenoffensief
Met oog op de NAVO-top van donderdag, heeft secretaris-generaal Jens Stoltenberg woensdag opgeroepen tot meer militaire steun voor het Oekraïense tegenoffensief. “Onze voorraden worden steeds kleiner. We kunnen zo niet doorgaan”, waarschuwde hij.
Zoiets dus.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.