Verdomd ..., en ik heb dat niet gehoord of gezien.
En euh ..., ben je dat wel zeker van die 300 meter?
Het kan wel, want dat is de minimum hoogte dat een militair propellertoestel mag vliegen.
Niettemin, dat moet nogal een kabaal geweest zijn!?
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Verdomd ..., en ik heb dat niet gehoord of gezien.
Of er nu mee gedreigd wordt of niet; nucleaire wapens vormen een constante eschatologishe dreiging, vroeg of laat gaat een of andere hovaardige gek die toch eens gebruiken. Hirosjima ? en Nagasaki weten dat het kan.Fred1950 schreef: ↑27 sep 2023, 17:04't Is verdomd al de tweede keer vandaag dat zo'n Airbus A400M Atlas op 300 meter boven mijn woning vliegt.Heeft er niemand toevallig nog een oude bazooka uit WOII liggen ?
En wij maar betalen voor de brandstof , en wij maar besparen op CO2 uitstoot.
Blijkbaar is er ergens aan de kust ook een NAVO oefening bezig ... iets in verband met NBC afweer. Die stoute Medvedev maakt ons blijkbaar hééél "bang" met zijn nucleaire dreiging.![]()
Jawel , nagechecked met Flightradar24 ( 297 meter op hun teller ) , en het leek echt wel heel laag , je kon hem bij wijze van spreken zo uit te lucht pakken. Veel kabaal maakt die eigenlijk niet , sommige helicopters maken meer lawaai.
Of bij de Staatsveiligheid. Iemands ware identiteit hier achterhalen is voor hen geen probleem. En na de uitvinding van mijn nieuw "graaigebroed" woord hebben ze er al zeker een bijvoegsel aan toegevoegd.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 28 sep 2023, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Dat noemen ze dan een "blindganger" , dat dient om er ruiten mee uit te gooien.Charlie Maru schreef: ↑28 sep 2023, 13:15....: Russische soldaat klaagt over “gloednieuwe granaten” die niet kunnen ontploffen
....
Te laat. Zolang Zelensky niet kan verdragen dat er vier provincies ( oblasten ) onafhanlelijk willen zijn , is er oorlog.
Die oorlog was er op kleine schaal al sinds de staatsgreep door de nationalisten ( wat Poetin nazi's noemt ) in 2014. Poetin is eigenlijk niet in oorlog met Oekraïne , en daarom is er ook geen oorlogsverklaring. Hij "verdedigt" nu wat hij "bevrijdt" heeft van de 4 oblasten , en daarom stelt hij nu daar verdedigingslinies op. Als hij van plan zou zijn om gans Oekraïne te veroveren zou hij op de huidige plaatsen geen verdedigingslinies opgezet hebben.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.