Hitler verkocht een 1.000-jarig rijk...
Blijkbaar fout gelopen...!?
Blijkbaar fout gelopen...!?
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Pro en Contra wapenproductie en vrije wapendracht (cfr. VS) en het al dan niet ethisch zijn daarvan, verdient hier een eigen "draadje". Daarover doorbomen zou ons te ver off-topic voeren.
De Oekraïense minister van Buitenlandse Zaken waarschuwt dat 'de tijd dringt' om een financieringsovereenkomst voor hulp goed te keuren
“Als we geen wapens meer hebben, zullen we met schoppen vechten”, vertelde Kuleba aan ABC News.
"Zelfs als we geen wapens meer hebben, zullen we met schoppen vechten", zei hij tegen ABC News tijdens een interview in de Oekraïense hoofdstad. "Want wat hier voor Oekraïne op het spel staat, is het voortbestaan van deze natie."
https://abcnews.go.com/International/uk ... =106362605
“Geloof dus niet in vervalsingen, geloof in Oekraïne”, concludeerde Kuleba.
“Geloof dus niet in vervalsingen, geloof in Oekraïne”, concludeerde Kuleba.
Den Duits heeft al eens een plan Operatie Barbarossa gedaan, nu denken ze dat ze dat nog eens kunnen doen.....De reactie van Duitsland
Het Duitse ministerie van Defensie weigerde commentaar te geven op de informatie.
"In wezen kan ik u vertellen dat het overwegen van verschillende scenario's - ook al zijn ze hoogst onwaarschijnlijk - deel uitmaakt van de dagelijkse militaire activiteiten, vooral op het gebied van training", aldus een vertegenwoordiger van het ministerie.
Ik heb nooit anders geweten. Wie zou de NAVO trouwens als vijand kunnen hebben als het niet de Russen waren......Iran of N-Korea?door socrates » 18 minuten geleden
Dat werd hier voor 1989 ook altijd geroepen, maar ze kwamen dan wel niet verder dan de Berlijnse Muur.
Als Poetin nog wat had gewacht met zijn militaire operaties en China nog niet zo rijk was, dan was de Navo mogelijk door zelfontbinding verdampt, het was hoog tijd dat er een vijand werd "aangesteld".Dicksy schreef: ↑16 jan 2024, 17:22Ik heb nooit anders geweten. Wie zou de NAVO trouwens als vijand kunnen hebben als het niet de Russen waren......Iran of N-Korea?door socrates » 18 minuten geleden
Dat werd hier voor 1989 ook altijd geroepen, maar ze kwamen dan wel niet verder dan de Berlijnse Muur.![]()
Je bent niet helemaal op de hoogte, socrates.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.