Zilverpapier is eigenlijk aluminiumfolie, toch?
En waar komt dat aluminium vandaan? Just!
En waar komt dat aluminium vandaan? Just!
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards
Zelensky zal nog een drietal weken moeten wachten om te weten of hij dat geld nu krijgt of niet. Misschien willen de Republikeinen het wel slepen tot aan de verkiezingen in november.Het Witte Huis beschuldigt Johnson ervan dat hij met reces is gegaan zonder de hulp aan Oekraïne door te geven
(Door Alex Gangitano - 15-02-24 11:34 ET)
https://thehill.com/homenews/administra ... raine-aid/
Niet 'de Republikeinen' maar wel Trump. Indien de stemming wordt voorgelegd aan het Huis, dan stemmen meer dan voldoende Republikeinen vóór.Dicksy schreef: ↑16 feb 2024, 11:49Zelensky zal nog een drietal weken moeten wachten om te weten of hij dat geld nu krijgt of niet. Misschien willen de Republikeinen het wel slepen tot aan de verkiezingen in november.Het Witte Huis beschuldigt Johnson ervan dat hij met reces is gegaan zonder de hulp aan Oekraïne door te geven
(Door Alex Gangitano - 15-02-24 11:34 ET)
https://thehill.com/homenews/administra ... raine-aid/![]()

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Net daarom stuurt Trumpje iedereen op vakantie, toch?Daardoor is er misschien voldoende druk om het tóch goed te keuren.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zo zie wij dan ook nog eens hoeveel vuile was daar meestal onzichtbaar blijft en hoeveel macht er kan verzameld zijn in een persmedium zoals Fox.Wil. schreef: ↑16 feb 2024, 17:27Nogmaals Republican Congressman Lankford. Hij legt pijnlijk en openlijk bloot hoe het er in de partij van Trump aan toe gaat en vooral waarom dat nu zo gebeurt.
Een reporter van Fox (Hannity) heeft Lankford beloofd "to destroy him" als hij probeert om deze wet goed te laten keuren terwijl Biden nog president is. Die pluim mag niet op Bidens hoed komen en daarvoor moeten in Europa tientallen, zo niet honderden Oekraïners sterven.
Om diezelfde reden moet handpop Johnson zorgen dat er niet kan gestemd worden. Dat is de verklaring voor de 2 weken betaalde vakantie die de congresleden nu krijgen,.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.