Nieuws

Bluft Poetin?

Gestart door wardje op 30 jan 2022, 10:27 16536 berichten 925.925 keer gelezen Reageer
E.T. 16 feb 2024, 11:40 29.369 berichten
Als Wil, gelijk krijgt en het grote Rusland failliet gaat worden ze misschien vervangen door knikkende matroesjka
    Citeer
    Dicksy 16 feb 2024, 11:49 8.386 berichten
    Het Witte Huis beschuldigt Johnson ervan dat hij met reces is gegaan zonder de hulp aan Oekraïne door te geven
    (Door Alex Gangitano - 15-02-24 11:34 ET)

https://thehill.com/homenews/administra ... raine-aid/
    Zelensky zal nog een drietal weken moeten wachten om te weten of hij dat geld nu krijgt of niet. Misschien willen de Republikeinen het wel slepen tot aan de verkiezingen in november. :roll:
      Citeer
      Fred1950 16 feb 2024, 12:13 14.348 berichten
      E.T. schreef: ↑
      16 feb 2024, 11:40
      Als Wil, gelijk krijgt en het grote Rusland failliet gaat worden ze misschien vervangen door knikkende matroesjka
      Liggend op hun rug i.p.v. zittend , en met een gleuf voor de centjes ge weet waar . :D
        Citeer
        Wil. 16 feb 2024, 13:25 24.095 berichten
        Dicksy schreef: ↑
        16 feb 2024, 11:49
        Het Witte Huis beschuldigt Johnson ervan dat hij met reces is gegaan zonder de hulp aan Oekraïne door te geven
        (Door Alex Gangitano - 15-02-24 11:34 ET)

https://thehill.com/homenews/administra ... raine-aid/
        Zelensky zal nog een drietal weken moeten wachten om te weten of hij dat geld nu krijgt of niet. Misschien willen de Republikeinen het wel slepen tot aan de verkiezingen in november. :roll:
        Niet 'de Republikeinen' maar wel Trump. Indien de stemming wordt voorgelegd aan het Huis, dan stemmen meer dan voldoende Republikeinen vóór.

Het pakket is voorlopig één geheel: zowel voor Israël, Taiwan als voor UA. Daardoor is er misschien voldoende druk om het tóch goed te keuren.
        AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
          Citeer
          E.T. 16 feb 2024, 13:41 29.369 berichten
          Daardoor is er misschien voldoende druk om het tóch goed te keuren.
          Net daarom stuurt Trumpje iedereen op vakantie, toch?
            Citeer
            Wil. 16 feb 2024, 13:48 24.095 berichten
            Republikeinen die geen schrik hebben van Trump zoals deze republikein, James Lankford - onderhandelaar voor de Reps (!) voor deze border deal, maken duidelijk hoe het juist zit. De voorliggende wet wordt door Trump en zijn megafoon Musk anders voorgesteld.

Lankford reageert op de tweets van Musk.
              Citeer
              Wil. 16 feb 2024, 15:11 24.095 berichten
              Een vitale man van 47, sterft terwijl hij in een gevangenis van Poetin zit.
              Is dat een overlijden of een moord?
                Citeer
                boeffer 16 feb 2024, 16:59 In mijn zetel 3.797 berichten
                Op de foto op het nieuws zag hij er heel mager uit, zijn hongerstakingen?
                W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
                  Citeer
                  Wil. 16 feb 2024, 17:27 24.095 berichten
                  Nogmaals Republican Congressman Lankford. Hij legt pijnlijk en openlijk bloot hoe het er in de partij van Trump aan toe gaat en vooral waarom dat nu zo gebeurt.
                  Een reporter van Fox (Hannity) heeft Lankford beloofd "to destroy him" als hij probeert om deze wet goed te laten keuren terwijl Biden nog president is. Die pluim mag niet op Bidens hoed komen en daarvoor moeten in Europa tientallen, zo niet honderden Oekraïners sterven.

Om diezelfde reden moet handpop Johnson zorgen dat er niet kan gestemd worden. Dat is de verklaring voor de 2 weken betaalde vakantie die de congresleden nu krijgen,.
                    Citeer
                    socrates 16 feb 2024, 17:38 EUROPA 18.535 berichten
                    Wil. schreef: ↑
                    16 feb 2024, 17:27
                    Nogmaals Republican Congressman Lankford. Hij legt pijnlijk en openlijk bloot hoe het er in de partij van Trump aan toe gaat en vooral waarom dat nu zo gebeurt.
                    Een reporter van Fox (Hannity) heeft Lankford beloofd "to destroy him" als hij probeert om deze wet goed te laten keuren terwijl Biden nog president is. Die pluim mag niet op Bidens hoed komen en daarvoor moeten in Europa tientallen, zo niet honderden Oekraïners sterven.

Om diezelfde reden moet handpop Johnson zorgen dat er niet kan gestemd worden. Dat is de verklaring voor de 2 weken betaalde vakantie die de congresleden nu krijgen,.
                    Zo zie wij dan ook nog eens hoeveel vuile was daar meestal onzichtbaar blijft en hoeveel macht er kan verzameld zijn in een persmedium zoals Fox.
                    "NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
                    YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
                      Citeer
                      socrates 16 feb 2024, 17:44 EUROPA 18.535 berichten
                      E.T. schreef: ↑
                      16 feb 2024, 17:41
                      Heet dit draadje niet : Trump is een goeie!
                      Nee dit draadje heet "Nieuws" en dat Trump ne goeie is weten we toch al lang, dat is dus geen Nieuws.
                      "NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
                      YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
                        Citeer
                        Fred1950 16 feb 2024, 17:46 14.348 berichten
                        boeffer schreef: ↑
                        16 feb 2024, 16:59
                        Op de foto op het nieuws zag hij er heel mager uit, zijn hongerstakingen?
                        Binnen een maand wordt er over Navalny nergens in de wereld nog iets gezegd , zo gaat dat tegenwoordig.
                          Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.