Vandaag op de Truth Social
Als volgende president wil ik eerst de grens sluiten en de gijzelaars van 6 januari vrijlaten.
Als volgende president wil ik eerst de grens sluiten en de gijzelaars van 6 januari vrijlaten.
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Laatst gewijzigd door Hobo op 17 mar 2024, 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
FULL SPEECH: Pres. Trump Speaks at "Buckeye Values PAC Rally" in Dayton, Ohio - 3/16/24
https://www.youtube.com/watch?v=tw6neh7WQnc
Blanken zien zichzelf nooit als migrant.
U bedoelt dit:door E.T. » 2 minuten geleden
Sorry, ik moet nog eten.
De vertaling/samenvatting in de krant was al erg genoeg.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Blanken zien zichzelf nooit als migrant.
"Een bloedbad"door voorn » 12 minuten geleden
Hij heeft nog meer gezegd,; als hij niet verkozen wordt bijvoorbeeld
Dit lijkt me een staatsgreep.
Een keuze die hij toch zal moeten maken mocht hij verkozen worden.Trump zegt dat Poetin ‘waarschijnlijk’ betrokken is bij de dood van Navalny
De Republikeinse kandidaat zei dat hij hoopt dat hij niet hoeft te kiezen tussen het sturen van wapens naar Kiev en het laten opslokken van Oekraïne door Rusland.
Tijdens het interview zei Trump dat hij hoopt dat hij niet hoeft te kiezen tussen Poetin die Oekraïne “opslikt” en wapens naar Kiev stuurt.
“Ik hoop dat het niet zover zal komen”, zei hij, terwijl hij opnieuw beweerde dat de oorlog onder zijn presidentschap “nooit zou hebben plaatsgevonden”.
https://www.politico.eu/article/donald- ... ne-russia/
De Amerikaanse ex-president Donald Trump krijgt een borg niet bijeen, die hij nodig heeft om in beroep te kunnen gaan tegen een veroordeling voor belastingfraude.