Poetin bombardeert een winkelcentrum in Kharkiv.
Vanzelfsprekend een legitiem doelwit: ze verkopen er brandversnellers en die kun je gebruiken in een molotov cocktail.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
In het Oekraïense segment van sociale netwerken schrijven lokale bewoners dat er onlangs auto's met vracht zijn verschenen op het grondgebied van het winkelcentrum en zijn magazijnen, die niet door de laders van de winkel werden gelost, maar door het leger. Het is onwaarschijnlijk dat ze besloten militair personeel in te schakelen om tegellijm of laminaat te helpen lossen...
Het nadeel van sociale netwerken, de vijand leest mee.
....
Denkt ge nu echt dat Poetin twee raketten gaat verprutsen aan een winkelcentrum genre Brico of Hubo ? De brand die daarop volgde kwam niet van die raketten , die waren al meteen aan flarden.
....
Denkt ge nu echt dat Poetin twee raketten gaat verprutsen aan een winkelcentrum genre Brico of Hubo ? De brand die daarop volgde kwam niet van die raketten , die waren al meteen aan flarden.
Zie je wat ik bedoel met vatniks?
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
HLN:
Rusland haalt banden met taliban verder aan en nodigt groepering uit op economisch topforum
Rusland is van plan om de Afghaanse taliban uit te nodigen voor een belangrijk economisch forum in Sint-Petersburg in juni. Dat meldt het Russische staatspersbureau TASS op basis van informatie van het ministerie van Buitenlandse Zaken.