Kernfusie? Zoals ze dat doen in ................ (naam van het land invullen).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Van dergelijke Wil-puntse schrijfsel hierna word ik echt woedend ...
Zelfs een kleine van 12 jaar weet al wat de oorzaak is. Den Wil-punt zoekt het steeds maar in de negationistische hoek die verwarring wil zaaien ( of zich gewoon interessant wil maken ).
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 25 sep 2024, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Daar gaat windenergie of zonnepanelen niks aan veranderen hoor .voorn schreef: ↑04 okt 2024, 16:47Wat ook de oorzaak van al de miserie van wateroverlast orkanen en tornadoos is ; we zitten met de gebakken peren. En zijn wij weer de slechtste in Europa voor windenergie.
Alleman is er voor maar niet in zijne hof.En geen overstromings gebied bij mijn boerderij.
Zo geraken we nooit uit de miserie.![]()
Hier moet ik toch eens in mijn haar krabben.......Wil. schreef: ↑04 okt 2024, 16:04In het hoog aangeschreven spj.science.org is een studie verschenen.
Kort samengevat:
De opwarming van 1818 tot nu hangt samen met de afnemende bewolking en de toenemende zonnestraling, wat getuigt van "de dominante rol van externe krachten - vulkanisch, zon- en oceanisch - in hun wederzijdse invloed na de LIA (little ice age)."

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ja jong.....mijne goeien bril niet op hé........
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.