Klimaat
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Van dergelijke Wil-puntse schrijfsel hierna word ik echt woedend ...
Zelfs een kleine van 12 jaar weet al wat de oorzaak is. Den Wil-punt zoekt het steeds maar in de negationistische hoek die verwarring wil zaaien ( of zich gewoon interessant wil maken ).
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 25 sep 2024, 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
-
In 1916 kenden ze het woord 'klimaatcrisis' nog niet. De alarmisten moesten dat nog uitvinden.
Nochtans kreeg Ashville, dat nu zwaar getroffen werd door de orkaan Helene, toen op 1 week 2 orkanen te verwerken. Met gelijkaardige of ergere gevolgen: 29 doden.

Nochtans kreeg Ashville, dat nu zwaar getroffen werd door de orkaan Helene, toen op 1 week 2 orkanen te verwerken. Met gelijkaardige of ergere gevolgen: 29 doden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
In het hoog aangeschreven spj.science.org is een studie verschenen.
Kort samengevat:
De opwarming van 1818 tot nu hangt samen met de afnemende bewolking en de toenemende zonnestraling, wat getuigt van "de dominante rol van externe krachten - vulkanisch, zon- en oceanisch - in hun wederzijdse invloed na de LIA (little ice age)."
CO2 wordt als factor niet genoemd

Kort samengevat:
De opwarming van 1818 tot nu hangt samen met de afnemende bewolking en de toenemende zonnestraling, wat getuigt van "de dominante rol van externe krachten - vulkanisch, zon- en oceanisch - in hun wederzijdse invloed na de LIA (little ice age)."
CO2 wordt als factor niet genoemd

voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Wat ook de oorzaak van al de miserie van wateroverlast orkanen en tornadoos is ; we zitten met de gebakken peren. En zijn wij weer de slechtste in Europa voor windenergie.
Alleman is er voor maar niet in zijne hof.En geen overstromings gebied bij mijn boerderij.
Zo geraken we nooit uit de miserie.
Alleman is er voor maar niet in zijne hof.En geen overstromings gebied bij mijn boerderij.
Zo geraken we nooit uit de miserie.
-
audibac - Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Daar gaat windenergie of zonnepanelen niks aan veranderen hoor .voorn schreef: ↑04 okt 2024, 16:47Wat ook de oorzaak van al de miserie van wateroverlast orkanen en tornadoos is ; we zitten met de gebakken peren. En zijn wij weer de slechtste in Europa voor windenergie.
Zo geraken we nooit uit de miserie.![]()
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Hier moet ik toch eens in mijn haar krabben.......Wil. schreef: ↑04 okt 2024, 16:04In het hoog aangeschreven spj.science.org is een studie verschenen.
Kort samengevat:
In 1800 waren we met 1 miljard.....
Nu zitten we aan 8,2 miljard.
Tenzij bij spj.science.org "afnemende" een andere betekenis heeft....
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Het feit dat CO2 niet in het verhaal voorkomt, betekent dat die wetenschappers het ofwel gladweg vergeten zijn ('hola, jongens, weet je waar ik nu ineens aan denk? We zijn die CO2 vergeten te meten') ofwel wil dat zeggen dat die mensen geen aanwijzingen vinden dat dit gas enige rol speelt.

Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Ja jong.....mijne goeien bril niet op hé........
En met ieder jaartje dat erbij komt gaat het er ook niet op verbeteren.......
Gelukkig is mijn bovenkamer nog in orde.....
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier