Odulleke schreef: ↑14 mar 2025, 08:57
.....
Bepaalde zaken kunnen veel beter geregeld worden door techniek ipv de eigen hersenen. Dat jij veel weet over batterijen dat geloof ik, maar dat je zelfs "denkt" van alles beter te weten dan scheepvaartexperts vind ik wel straf. Is er eigenlijk een onderwerp waar jij niet alles beter over weet (is iets anders dan een eigen mening hebben)? Volgens mij is jouw ego veel te groot aan het worden voor dit forum.
Techniek maakt fouten als er met bepaalde omstandigheden geen rekening wordt gehouden. De maanlanding in 1969 ging nooit lukken als de astronauten niet hadden ingegrepen , en Apollo 13 is kunnen terug keren DANK ZIJ het vernuft van de hersenen van mensen in het controlecentrum en aan boord. Alle techniek is "
maar" zo slim als de persoon die die techniek heeft ontwikkeld ...
Waar schreef ik dat ik het beter weet dan scheepvaartexperts. En wie beweert dat ik veel weet over batterijen ? Wil-punt beweert dat , en die heeft pas een groot ego , weet alles beter en verweert zich als een duivel als ge het niet met hem eens bent. Volgt jij liever zo iemand ? Mij niet gelaten .... Ik ga ook geen discussies aan over dingen waar ik geen inzicht in heb , bvb. over Bijbels en Islam ...
Dat ik iets meer weet over fysica (*) , chemie , electronica , software en hardware dan de doorsnee Belg komt gewoon door mijn opleiding. Wekt dat afgunst bij u op ?
(*) het gedrag van een schip op het water hoort daarbij ...
Een toemaatje : de zoon van mijn neef heeft het tot loods geschopt. Hij ziet maar door één oog ( lui oog , geen dieptezicht ) , heeft helemaal geen hoogtevrees tot het abnormale toe en er komt nooit een zinnig woord uit als hij al zijn mond open doet. Trek zelf uw conclusies over wie en wat er zo allemaal rondloopt en ons moet behoeden voor ongelukken ......
Toemaatje twee : ik ontwikkel nog steeds actief software ( een "App" - haat dat woord ) voor Smartphone - iets waar vele van mijn leeftijdsgenoten ontwikkelaars niet meer aan durven beginnen. En wat doe jij ?