(indien het doorgaat),de eerste die nu vuurt op ene zijn energiefabriek verraad zich, wie?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Vijgen na Pasen. Ze zijn daar al maanden lang "bezig"
Poetin heeft alvast het mondeling akkoord geschonden dat hij met Trump had gesloten door opnieuw luchtaanvallen op energie infrastructuur uit te voeren. Er was nochtans overeengekomen dat dit zou stoppen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Waarom ? Dan stopt de oorlog en kan Oekraïne zelfs lid worden van de EU , en er zijn wapens verkopen ( Zelensky wil de grootste wapenfabrikant ter wereld worden ). Dat Poetin niet al zijn wensen in vervulling zal zien gaan is duidelijk , bvb. de regimewissel. Maar als er vrede is , kunnen er verkiezingen komen , en dan zien we wel hoe ver de nationalisten het nog zullen schoppen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Fake info. De Russen zelf doen al lang aan dergelijke soort jeugdopleidingen , een beetje een militaire tegenhanger van onze ( ook militaire ) flamigante jeugdverenigingen. En dat X vermeldt niet Marioepol , maar Melitopol , slimmeke.Wil. schreef: ↑19 mar 2025, 18:37Zo worden de Oekraïense kinderen geïndoctrineerd in de bezette stad Marioepol.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Jaja ... als het niet ruikt naar , dan stinkt het ....
Iets verkeerds gegeten, Fred? Kijk eens naar de foto die daarbij staat: niet toegelaten onder 60 jaar, vermoed ik. Jeugdvereniging??Fred1950 schreef: ↑20 mar 2025, 12:49Jaja ... als het niet ruikt naar , dan stinkt het ....
https://www.vnj.org/vnj/index.php/blauwvoetkring
Ja, en? Waar zit nu eigenlijk dat militaristische van die groepering? Dragen ze (nep)wapens? Zijn ze gedrild in oorlogsvoering?Uit Wiki https://nl.wikipedia.org/wiki/Vlaams_Na ... ugdverbond
"Bij het uniform hoort een zwarte riem met een koperen koppelstuk waar gewoonlijk een blauwvoet op staat."

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.