Je snapt niet wat er aan de hand is.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.twistenopdemaan schreef:En als het Westen nu eens het meeste verstand zou gebruiken en stoppen met Poetin te provoceren. De uitspraak van Ursula Von der Leyen om Oekraïne lid te maken van de EU was verre van verstandig. Net zoals Turkije hoort Oekraïne niet bij Europa.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.larie , dat weten jij en ik , en zelfs Poetin weet dat hij dat niet kan bereiken ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Rusland is een vreemde eend in het Westerse Europa. Het is té groot, hanteert een "vreemde" taal en heeft een verleden als "Groot Rijk". Bovendien beschikt Rusland over een nucleair gewicht waardoor het de "anderen" desbiids kan chanteren. Zo lang de RU-burgers de oorlog kunnen financieren, zo lang zullen hun leiders doorgaan met het zogenaamd verhalen van de financiële en mentale schade die zij tijdens de grote oorlogen moesten lijden. Oorlog hoeft geen terreur te zijn en terreur is geen oorlog, maar wie zich sterk genoeg acht wil zijn verlangens via geweld kunnen waarmaken.
Oekraïne is evenzeer een vreemde eend. Ze spreken dezelfde "vreemde" taal met een eigen alfabet identiek aan het Russische , en hun land is ook "groot". Karakterieel en op het gebied van geschiedenis zijn ze quasi identiek met de Russen. Kiev was ooit het centrum van een groot rijk , lees maar eens "Kievse Rijk en versnippering" op Wiki https://nl.wikipedia.org/wiki/Oekra%C3%AFne Ik *denk* dat eerder Zelensky droomt van een "Groot en vermogend Rijk" dan Poetin. Hij wil immers de grootste wapenproducent ter wereld worden en droomt van het bouwen van een atoombom ....socrates schreef: ↑19 apr 2025, 11:00Rusland is een vreemde eend in het Westerse Europa. Het is té groot, hanteert een "vreemde" taal en heeft een verleden als "Groot Rijk". Bovendien beschikt Rusland over een nucleair gewicht waardoor het de "anderen" desbiids kan chanteren. Zo lang de RU-burgers de oorlog kunnen financieren, zo lang zullen hun leiders doorgaan met het zogenaamd verhalen van de financiële en mentale schade die zij tijdens de grote oorlogen moesten lijden. Oorlog hoeft geen terreur te zijn en terreur is geen oorlog, maar wie zich sterk genoeg acht wil zijn verlangens via geweld kunnen waarmaken.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.