Laat Putin de wapens zwijgen tijdens een Ukrain's feest ???
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Laat Putin de wapens zwijgen tijdens een Ukrain's feest ???
Hebben de Oekraïners daar ook al om gevraagd en voorgesteld , bvb, op de verjaardag van hun Maidan revolutie ?Charlie Maru schreef: ↑29 apr 2025, 23:34Laat Putin de wapens zwijgen tijdens een Ukrain's feest ???

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Putin wil veiligheid rond zijn grondgebied. De Oekraïnse neo-nazis kunnen hem dat niet garanderen , en de Maidan staatsgreep bewijst ze Putin sowieso zeer vijandig gezind zijn , en zelfs overgingen tot een inval in de Kursk regio. Zegt dit alles niet genoeg ?
Heeft één of ander land sinds de 2e WO Rusland / de SU ooit aangevallen? Waarom dan dat valselijk geroep om 'veiligheid' ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Putin wil veiligheid rond zijn grondgebied. De Oekraïnse neo-nazis kunnen hem dat niet garanderen ,
Waarom is de NAVO opgericht? Om de dreiging van de SU tegen te gaan. Dat die reëel was, is overvloedig duidelijk geworden: de onderdrukking van de Hongaarse opstand, de inval in Tsjecho-slowakije bv.
Wanneer RU een buurland binnenvalt - zoals de Nazi's hun buurlanden zijn binnengevallen - dan is het heel normaal dat die landen, om zich te verdedigen, het gevecht naar het thuisland van de bezetter brengen zodat de onrust ook daar voelbaar wordt.UA is RU in Kurks binnen gevallen , was dat een verdedigings operatie ?
Je kent niet eens die context. Je weet er niks van. Ik wel. Ik heb die hele spreekbeurt gelezen. Jij weet veel van batterijen. Ik begrijp teksten. Ieder zijn kennisveld, Fredje, en met volt en ohm kun je hier niks komen doen."Heeft Poetin al hardop gezegd dat hij Rusland weer wil herstellen tot wat het historisch was? Ja."
Alleen jij en zelensky geloven in die uit zijn context genomen praat. Tussen de regels lezen zit er bij u niet in , jij gelooft alleen maar letterlijk concrete praat.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Als je met je Nederlands al onoverkomelijke moeilijkheden ondervindt, wat mogen we dan verwachten van je kennis van het Russisch?maar dan wel de oorspronkele tekst in het Russisch

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Is het deze toespraak die je onderaan deze https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09/30 ... ak-poetin/ pagina ? Laat me weten op welk tijdstip je die uitspraak over dat "herstel" van het Groot Russisch Rijk hebt gehoord . De toespraak start op 17:21Wil. schreef: ↑30 apr 2025, 13:17Als je met je Nederlands al onoverkomelijke moeilijkheden ondervindt, wat mogen we dan verwachten van je kennis van het Russisch?maar dan wel de oorspronkele tekst in het Russisch![]()
![]()
Ga naar de website van het Kremlin (die ken je zéker). Je weet dan wellicht de toespraak van september '22 te vinden.
Als het te moeilijk is om die te vinden, vraag dan hulp aan je vrienden vatniks.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 30 apr 2025, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Natuurlijk gaat het daarover.Fred1950 schreef: ↑30 apr 2025, 15:38Is het deze toespraak die je onderaan deze https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09/30 ... ak-poetin/ pagina ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.