Ja, want die tatermuil is een democraat en die andere is een dictator. 

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Vertel me eens in wat die tatermuil democraat verschilt met een dictator ... Laat Xi ook gevluchte oppositieleden vermoorden ? Op dat gebied verschilt uwe tatermuil niet eens met Poetin . In ons land zijn een aantal ministers ook al niet verkozen geweest en stonden zelfs niet eens op een kieslijst. Is België dan ook een dictatuur ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Moet ik eens een lijstje maken van wat bij Zelensky WEL het geval is ? Het is niet omdat hij jouw vriendje en dat van het Westers liberaal graaigebroed is , dat hij heilig is ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.- hij verbiedt Russische muziek te draaien
Laatst gewijzigd door Fazal op 23 mei 2025, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is niet 'hij' maar het parlement van UA , waarin ook tegenstanders zitten, dat dit beslist heeft.
Neen, dat doet Rusland zelf. Als je wreedheden zoals Bucha op je kerfstok hebt, als je folterkamers voor kinderen inricht, als je kraamklinieken bombardeert, als je massaal verkrachtingen toelaat, dan moet je niet verrast zijn dat men angst heeft voor de troepen van dat land.- hij leidt iedereen naar een Ruslandfobie
Een leugen: het zijn mensen die dienstplichtig zijn maar niet willen in het leger gaan. Daar bestaat een woord voor.- hij pakt willekeurig mannen van de straat om als kanonnenvlees te dienen.
Het gaat dan om een man die meeheult met de vijand. Hoe reageert men daarop in elk land? Die worden terdoodveroordeeld.- hij laat ( ook ) tegenstanders vermoorden.
Het voeren van pro-Russische propaganda is sociaal niet aanvaardbaar op dit ogenblik. Om de leugens van Poetin een halt toe te roepen zijn dat soort propaganda-uitingen niet meer toegelaten.- wie ook maar een synpathie uit voor de Russen , wordt opgepakt ( nog erger dan censuur ).
Hij is een zelf een jood. Hoe valt dat te koppelen aan sympathiseren met neo-nazi's? Leg dat eens uit?sympathiseert met neo-nazis en voert propaganda als de beste nazi van destijds ( Goebbels )
Je schraapt een aantal uitzonderlijke maatregelen samen die enkel van kracht zijn in oorlogstijd. Een oorlog die RU gestart is.Ok , dat is allemaal zééér democratisch ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Homo"s zigeuners en joden worden niet vermoord, voor de rest is er toch niks origineel aan dat beleid van Poetin ?Wil. schreef: ↑23 mei 2025, 11:25Poetin bedreigt zijn 'concurrenten' bij een verkiezing of hij schakelt ze vooraf fysiek uit. Navalny werd vermoord. Nemtsov werd vermoord. De familie Skripal werd vergiftigd in Engeland enz.
De persvrijheid is onbestaande in Rusland. Journalisten die kritiek hebben worden vermoord.
Demonstraties worden brutaal uiteengeslagen, wie eraan deelneemt wordt weggevoerd en zie je de eerste 5 of 10 jaar niet meer weer.
Poetin heeft de grondwet laten wijzigen om nog minstens 10 jaar aan de macht te kunnen blijven.
Groepering zoals Amnesty Int. worden gebrandmerkt als 'buitenlandse agenten' en mogen niet meer actief zijn in RU.
Dit alles is bij Zelensky niet het geval. Daarom is hij een democraat en is Poetin een dictator.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Je maakt het wéér eens duidelijk: je hebt geen inzicht in de geschiedenis en je mist de basis van begrijpend lezen.
Kinderfolterkamers en verkrachtingen ? Ge fantaseert al even erg als Zelensky.

Je raaskalt maar je beseft het niet eens. Zet een raam open; je ademt te veel dampen in van die batterijen.Eén gevluchte man die "meeheult" met "de vijand" wordt vermoord ... Hoe zit het met al die andere oppositie leden in zijn regering ? Zijn die dan allemaal ook al geliquideerd ? Hitler verbood destijds alle andere partijen dan zijn eigen partij , hoe zit dat in Oekraïne onder Zelensky zijn dictatorschap ?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.