Laat me je wat wijzer proberen te maken.Fred1950 schreef: ↑02 aug 2025, 10:52Man , man , man , terug een staaltje van letterlijke en domme interpretatie. Jij haalt nu toch alles telkens weer uit zijn context.
Lees : https://meduza.io/en/news/2025/07/31/ru ... in-ukraine
Vooreerst: jouw dwaze vatnikreactie "Neen , dat is een propaganda uitspraak van Oekraïne" heb je duidelijk moeten inslikken, nietwaar? Ik heb het je gezegd: je gaat als default modus achter Poetin staan. Nu is het voor iedereen helder dat ik het vanaf het begin bij het rechte eind had: het komt uit de spreekbuis van Poetin, Ria Novosti.
Ten tweede: de schrijver mag dan nog proberen te argumenteren dat de Oekraïners slechts handpopjes zijn die vechten voor hun westerse meesters en dat er dus geen 'vriendelijke manieren om te overtuigen' meer mogelijk zijn. Bijgevolg, zo schrijft de columnist, gaan wij alle Oekraïners moeten kapotmaken.
Dat is wat er met dat broedervolk dat niet van onze liefde wil weten zal moeten gebeuren.
Dat is wat ik vanaf het begin heb willen aantonen.
Ten derde:
Het gaat niet om zomaar een columnist. Het is het spreekkanaal van Poetin. Wat daarin verschijnt heeft altijd de goedkeuring van Poetin en dus weegt het heel wat zwaarder dan wat hier door om het even welke journalistje wordt neergepend in een gazet.What is de mening en de uitspraak van een columnist waard ? Evenveel als de uitpraak van Herman Brusselsmans die een mes in een Jood zou steken ...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.