Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

voorn

Gisteren, 18:45

Met de huidige technologie en satelieten kan men toch zien wat er op dat moment daar gebeurde.

Charlie Maru

Vandaag, 10:45

Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Wil.

Vandaag, 11:53

Je schiet raketten af op UA, maar als een boemerang keren ze terug naar Moskou. Een half miljoen mensen zonder elektriciteit. Die gaan tevreden zijn en ze zullen ook beseffen hoe het zo ver is kunnen komen.

image.png
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.

57 minuten geleden

image.png
image.png (33.91 KiB) 6 keer bekeken

Al 7 maanden na elkaar zakt de productie van de maakbedrijven in RU.
Stel je voor dat dit in de EU het geval was. Wat zouden dan de voorspellingen zijn m.b.t. de overheidsfinanciën en de werkgelegenheid?

Wil.

45 minuten geleden

Voor de 'Fredjes' hier en daar, die nog denken dat de bevolking in de oostelijke provincies pro-Russisch is gebleven.

Een pro-Russische vrouw uit het bezette Donbas getuigt hoe Russische soldaten haar huis binnenvielen, haar man vermoordden en haar groepsverkrachtten

- Ze begonnen mijn schoonmoeder uit te schelden. Hij wilde zijn moeder verdedigen. Ze schoten hem door zijn knieën, daarna in zijn hoofd. Vervolgens schoten ze hem nog een keer in zijn hoofd en in zijn hart. Ik vroeg hen waarom, hij was zo'n goede man, hij wilde zelfs bij het Russische leger! En toen pakten ze mij aan. Ze kwamen elk om de beurt…

Klank aanzetten, hé, Fred. Voor betere beleving.