TRUMP wordt een goede president
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Gokker pakt 430.000 dollar met juiste voorspelling dat president Maduro van troon wordt gestoten
Een anonieme gokker heeft flink geprofiteerd van de val van Nicolas Maduro als president van Venezuela. Hij zette 30.000 dollar in op een aftreden vóór 31 januari en pakte dus een behoorlijke winst toen de VS deze week Maduro oppakte.
nog een winnaar !
Een anonieme gokker heeft flink geprofiteerd van de val van Nicolas Maduro als president van Venezuela. Hij zette 30.000 dollar in op een aftreden vóór 31 januari en pakte dus een behoorlijke winst toen de VS deze week Maduro oppakte.
nog een winnaar !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Kan allemaal wel zijn, maar Trump heeft bij mijn weten, nog geen hersenbloeding gehad.
Maar voor de zekerheid ga ik niet ingaan op de uitnodigende weddenschap van Fred.
WASHINGTON 02/09 - De Amerikaanse president Donald Trump heeft geen beroerte of cardiovasculaire problemen gehad en is daar niet voor onderzocht. Dat stelt zijn dokter Sean Conley in een mededeling die verspreid is door het Witte Huis. Hij benadrukt dat Trump gezond genoeg is om president te zijn.
https://www.mediquality.net/be-nl/news/ ... -zijn-arts
Maar voor de zekerheid ga ik niet ingaan op de uitnodigende weddenschap van Fred.
WASHINGTON 02/09 - De Amerikaanse president Donald Trump heeft geen beroerte of cardiovasculaire problemen gehad en is daar niet voor onderzocht. Dat stelt zijn dokter Sean Conley in een mededeling die verspreid is door het Witte Huis. Hij benadrukt dat Trump gezond genoeg is om president te zijn.
https://www.mediquality.net/be-nl/news/ ... -zijn-arts
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Tegenwoordig lijken de grote mogendheden een nieuwe vorm van piraterij terug in te voeren. Trump wil Venezolaanse olie? Effe hun "kapitein" ontvoeren, klaar. Poetin wil de Donbas etc? Effe een "speciale operatie", klaar. Xi wil Taiwan? Effe geduld, we beginnen zo dadelijk. Ze verdelen de wereld onder hunzelf, ter verrijking van hunzelf. Voor Groenland is het niet afwachten of, maar wanneer. Europa staat er bij te kijken met een volle luier en een tutter
Spinnst du oder was
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Gaat Denemarken dan Artikel 5 van de Navo inroepen? Allen voor één?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.