Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Charlie Maru

Gisteren, 19:34

Het zal eerder zijn om zijne stock terug wat aan te vullen...... :roll:

Afbeelding

https://www.hln.be/buitenland/hongarije ... ?slug_rd=1
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

boeffer

Gisteren, 23:56

Den ene zorgt voor den andere, dat stuk land voor jou(incl inwoners).
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

Wil.

Vandaag, 09:13

image.png

De verliezen die RU opstapelt in UA zijn groter dan een grootmacht ooit opliep tijdens om het even welke oorlog sinds 1945.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.

Vandaag, 09:23

RU heeft alweer een SU-30 en een SU-34 straaljager minder.
In totaal heeft Poetin nu al 435 vliegtuigen verloren sinds het begin van de oorlog (2022)

Wil.

Vandaag, 09:28

In de Oekraïense regio Kharkiv hebben Russen een passagierstrein aangevallen met shahed-drones. Terwijl de reddingswerkzaamheden voortduren, zijn er al minstens vijf doden gevallen.

De Russen hebben de trein bestookt met 3 drones om zoveel mogelijk vrouwen en kinderen te vermoorden.
Er waren op dat moment meer dan 200 mensen aan boord, waaronder kleine kinderen.

Een opzettelijke aanval op een passagierstrein is puur terrorisme, een bewuste misdaad tegen vreedzame mensen en tegen de menselijkheid zelf.

Wil.

Vandaag, 09:49

Tu quoque, Fico?

De Slowaakse premier heeft vorige week verteld aan de EU-leiders tijdens een top dat hij geschokt was door de gemoedstoestand van Donald Trump na een ontmoeting met hem.

Robert Fico, een van de weinige EU-leiders die Trumps standpunt over de zwakke punten van Europa regelmatig steunt, maakte zich zorgen over de "psychologische toestand" van de Amerikaanse president, aldus twee van de diplomaten. Fico gebruikte het woord "gevaarlijk" om te beschrijven hoe de Amerikaanse president overkwam tijdens hun persoonlijke ontmoeting op Trumps landgoed Mar-a-Lago in Florida op 17 januari, aldus twee van de diplomaten.