Bluft Poetin?
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Het zal eerder zijn om zijne stock terug wat aan te vullen......

https://www.hln.be/buitenland/hongarije ... ?slug_rd=1

https://www.hln.be/buitenland/hongarije ... ?slug_rd=1
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In de Oekraïense regio Kharkiv hebben Russen een passagierstrein aangevallen met shahed-drones. Terwijl de reddingswerkzaamheden voortduren, zijn er al minstens vijf doden gevallen.
De Russen hebben de trein bestookt met 3 drones om zoveel mogelijk vrouwen en kinderen te vermoorden.
Er waren op dat moment meer dan 200 mensen aan boord, waaronder kleine kinderen.
Een opzettelijke aanval op een passagierstrein is puur terrorisme, een bewuste misdaad tegen vreedzame mensen en tegen de menselijkheid zelf.
De Russen hebben de trein bestookt met 3 drones om zoveel mogelijk vrouwen en kinderen te vermoorden.
Er waren op dat moment meer dan 200 mensen aan boord, waaronder kleine kinderen.
Een opzettelijke aanval op een passagierstrein is puur terrorisme, een bewuste misdaad tegen vreedzame mensen en tegen de menselijkheid zelf.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Tu quoque, Fico?
De Slowaakse premier heeft vorige week verteld aan de EU-leiders tijdens een top dat hij geschokt was door de gemoedstoestand van Donald Trump na een ontmoeting met hem.
Robert Fico, een van de weinige EU-leiders die Trumps standpunt over de zwakke punten van Europa regelmatig steunt, maakte zich zorgen over de "psychologische toestand" van de Amerikaanse president, aldus twee van de diplomaten. Fico gebruikte het woord "gevaarlijk" om te beschrijven hoe de Amerikaanse president overkwam tijdens hun persoonlijke ontmoeting op Trumps landgoed Mar-a-Lago in Florida op 17 januari, aldus twee van de diplomaten.
De Slowaakse premier heeft vorige week verteld aan de EU-leiders tijdens een top dat hij geschokt was door de gemoedstoestand van Donald Trump na een ontmoeting met hem.
Robert Fico, een van de weinige EU-leiders die Trumps standpunt over de zwakke punten van Europa regelmatig steunt, maakte zich zorgen over de "psychologische toestand" van de Amerikaanse president, aldus twee van de diplomaten. Fico gebruikte het woord "gevaarlijk" om te beschrijven hoe de Amerikaanse president overkwam tijdens hun persoonlijke ontmoeting op Trumps landgoed Mar-a-Lago in Florida op 17 januari, aldus twee van de diplomaten.

voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Ik denk stilletjes aan dat met de eisen van een psychische gestoorde weinig rekening moeten houdenDeze gek loopt van links naar rechts en zorgt voor meer onheil dan wat er al was.
Spant processen aan tegen alleman. Brengt zogezegd vrede maar resultaat nul ook in Oekraiene.
Zullen wij het daar moeten oplossen en daar in de VS eend stevig in de financiele potten moeten ingrijpen.
Spant processen aan tegen alleman. Brengt zogezegd vrede maar resultaat nul ook in Oekraiene.
Zullen wij het daar moeten oplossen en daar in de VS eend stevig in de financiele potten moeten ingrijpen.
-
India trekt zich terug uit handel met Rusland en dit onder druk van Trump. India krijgt een lage tariff in de plaats.
Dat is goed nieuws voor Oekraïne want het betekent dat de inkomsten van Poetin serieus worden ingesnoerd. Af en toe valt er wel eens iets mee ook.
Indien nu ook China de aankoop van RU energie zou stopzetten of sterk verminderen, dan is het over korte tijd 'game over' voor Poetin.
Dat is goed nieuws voor Oekraïne want het betekent dat de inkomsten van Poetin serieus worden ingesnoerd. Af en toe valt er wel eens iets mee ook.
Indien nu ook China de aankoop van RU energie zou stopzetten of sterk verminderen, dan is het over korte tijd 'game over' voor Poetin.

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
-20°C en de burgers aanvallen, geen stroom, geen verwarming. Via laffe daden proberen snel de oorlog winnen, die Rus en zijn kameraden.
Wie gaat 'm als eerste laten vallen?
Wie gaat 'm als eerste laten vallen?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De aanhouder wint zeker ? In Oekraïne begint de bevolking niet meer voor 100 % Zelensky te steunen omdat die laatste de oorlog wil voortzetten om toch maar geen Donbas te moeten afstaan. Dit is sowieso een ouderwetse stellingen en uitputtings oorlog geworden zoals WOI oorlog destijds : veel gesneuvelden en geen terreinwinst...
"officieel" Oekraïns dodencijfer en gewonden volgens Zelensky : 55000 , en als ge dat niet gelooft , wel ...
... of dan toch een beetje winst ... Myrnohrad te oosten van Pokrovsk is "gevallen"
Vergelijk met de toestand van iets meer dan een maand geleden...
-
Je blijft de idiotieën opstapelen.Fred1950 schreef: ↑Gisteren, 14:04De aanhouder wint zeker ? In Oekraïne begint de bevolking niet meer voor 100 % Zelensky te steunen omdat die laatste de oorlog wil voortzetten om toch maar geen Donbas te moeten afstaan. Dit is sowieso een ouderwetse stellingen en uitputtings oorlog geworden zoals WOI oorlog destijds : veel gesneuvelden en geen terreinwinst...
"officieel" Oekraïns dodencijfer en gewonden volgens Zelensky : 55000 , en als ge dat niet gelooft , wel ...![]()
... of dan toch een beetje winst ... Myrnohrad te oosten van Pokrovsk is "gevallen"
Vergelijk met de toestand van iets meer dan een maand geleden...
1. Waarom moet UA de Donbas afgeven? Om dezelfde reden dat Denemarken Groenland moet afgeven, zeker? Dus gewoon omdat iemand die denkt sterker te zijn, dat zo eist.
Vatnikpraat.
2. Pokrovsk: dat is nu al sinds 2024 dat Pokrovsk ging veroverd zijn. En nog is dat niet helemaal het geval. Het grootste leger na het Amerikaanse kan slechts tienden van procenten gebied veroveren en dit ten koste van 100.000den doden en gewonden. Ooit komt het er wel van maar tegen dat ritme en tegen die prijs zal Rusland eindigen als een leeggebloede, aangeschoten beer.
In WO2 waren de Russen in 4 jaar opgerukt van Moskou tot Berlijn. Waar staan ze nu na 4 jaar?
En ondertussen wordt hun land professioneel de grond in geboord door Poetin.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.