Klimaat

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

voorn

Gisteren, 16:52

Als ge iets over iets nieuws wil debateren.
Wie weet er iets over de kwamtumtechniek? Iets waar AI de lei en griffel van onze grootouders blijkt.

Fred1950

Gisteren, 16:55

voorn schreef:
Wie weet er iets over de kwamtumtechniek? Iets waar AI de lei en griffel van onze grootouders blijkt.
Ik weet daar ALLES van , maar ik vertel er hier niets ( meer ) over. :lol:

Op Trends-Z ( dacht ik ) is er ooit een uitleg geweest over "Qbits" , dus over quantum computing.

---------------------------

En wat ons klimaat betreft : de hittegolven eisen blijkbaar een zware economische tol. Wie gaat berekenen hoeveel miljoenen Euro schade al werd opgelopen ? Volgens Wil-punt mag de opwarming niet bestreden worden , want dat kost 2000 miljard :roll:

Wil.

Gisteren, 19:48

voorn schreef:
Op welke manier zie je een verband met het klimaat?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

werewoef

Gisteren, 23:21

Wat van de vele tsunamis die de wetenschappers voorspellen ? Naar het schijnt liggen die al te borrelen in de diepte van de oceanen ?

werewoef
AMEN en AUM

Fred1950

Vandaag, 00:10

werewoef schreef:
Gisteren, 23:21
Wat van de vele tsunamis die de wetenschappers voorspellen ? Naar het schijnt liggen die al te borrelen in de diepte van de oceanen ?

werewoef
Wat Google AI er van denkt ....

Untitled611.png
Untitled611.png (82.66 KiB) 89 keer bekeken

Aangezien ik met Wil-puntje overeengekomen ben om prentjes te tonen , ga ik er ook niet verder over uitweiden ( en zonder verder opzoekingswerk ).

voorn

Vandaag, 08:30

Daar de quatrumtechnologie veel sneller is en zeker op berekeningen vraag ik mij af of dit sneller en juistere voorspellingen over bv het klimaat zou kunnen maken
Ik ben in die techniek geintesseerd en mischien kunnen sommigen een nieuw onderwep aansneiden
op het forum

Fred1950

Vandaag, 08:49

voorn schreef:
Vandaag, 08:30
Daar de quatrumtechnologie veel sneller is en zeker op berekeningen vraag ik mij af of dit sneller en juistere voorspellingen over bv het klimaat zou kunnen maken
Ik ben in die techniek geintesseerd en mischien kunnen sommigen een nieuw onderwep aansneiden
op het forum
Het was inderdaad op Trends-Z dat ik iets over quantum computing heb gezien. Je moet dit eens doornemen : https://trends.knack.be/nieuws/macro-ec ... -toekomst/ Meer info erover dan daar gezegd wordt weet ik ook niet.

voorn

23 minuten geleden

Het is na Knack dat ik geinterseerd werd voor wat we dit zouden kunnen gebruiken
Ook over ons toekomstig klimaat en zijn gevolgen
Volgens Trendz en de vraag welke invloed op ons klimaat en veranderingen interssante oplossingen
en nieuwe tech gevonden