Klimaat
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik weet daar ALLES van , maar ik vertel er hier niets ( meer ) over.
Op Trends-Z ( dacht ik ) is er ooit een uitleg geweest over "Qbits" , dus over quantum computing.
---------------------------
En wat ons klimaat betreft : de hittegolven eisen blijkbaar een zware economische tol. Wie gaat berekenen hoeveel miljoenen Euro schade al werd opgelopen ? Volgens Wil-punt mag de opwarming niet bestreden worden , want dat kost 2000 miljard
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
-
Wat Google AI er van denkt ....
Aangezien ik met Wil-puntje overeengekomen ben om prentjes te tonen , ga ik er ook niet verder over uitweiden ( en zonder verder opzoekingswerk ).
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Daar de quatrumtechnologie veel sneller is en zeker op berekeningen vraag ik mij af of dit sneller en juistere voorspellingen over bv het klimaat zou kunnen maken
Ik ben in die techniek geintesseerd en mischien kunnen sommigen een nieuw onderwep aansneiden
op het forum
Ik ben in die techniek geintesseerd en mischien kunnen sommigen een nieuw onderwep aansneiden
op het forum
-
Het was inderdaad op Trends-Z dat ik iets over quantum computing heb gezien. Je moet dit eens doornemen : https://trends.knack.be/nieuws/macro-ec ... -toekomst/ Meer info erover dan daar gezegd wordt weet ik ook niet.voorn schreef: ↑Vandaag, 08:30Daar de quatrumtechnologie veel sneller is en zeker op berekeningen vraag ik mij af of dit sneller en juistere voorspellingen over bv het klimaat zou kunnen maken
op het forum
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Het is na Knack dat ik geinterseerd werd voor wat we dit zouden kunnen gebruiken
Ook over ons toekomstig klimaat en zijn gevolgen
Volgens Trendz en de vraag welke invloed op ons klimaat en veranderingen interssante oplossingen
en nieuwe tech gevonden
Ook over ons toekomstig klimaat en zijn gevolgen
Volgens Trendz en de vraag welke invloed op ons klimaat en veranderingen interssante oplossingen
en nieuwe tech gevonden
Laatst gewijzigd door voorn op 03 aug 2026, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Het vervolg 2/2 op de Trends-Z DOC die ik hierboven aangaf is terug te vinden in het Trends-Z archief , maar nogal moeilijk terug te vinden als link. Ik vond met wat truken dit https://trends.knack.be/trends-z/?bb_ci ... &bb_app=ch