Jij schreef dat hij "op het matje was geroepen". Wat bedoelde je daarmee?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Gewoon een zinspeling omdat Putin "de baas" is in het oosten. De Oekraïnse president had evengoed zijn kat kunnen sturen of telefoneren.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Neen , waarom ? Poetin wil alleen beletten dat "iets" escaleert waardoor hij zijn vlootbasis op de Krim zou verliezen en nog meer raketten aan zijn grenzen moet opstellen tegen een al dan niet vermeende NAVO agressie.
Als iemand op het matje wordt geroepen, dan dient hij zich te verantwoorden. Oekraïne kan zélf keuzes maken en dit zonder 'de baas van het oosten' die zijn goedkeuring blijkbaar moet geven.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Trouwe bondgenoten van Poetin zeggen dat publieke woede over militaire mobilisatie terecht is: “Absoluut onaanvaardbaar”
Tja voorn, in een recent verleden moesten de Nederlandse militairen nog 'pang pang' roepen bij gebrek aan munitie en die militairen waren zelfs getraind.door voorn » 6 minuten geleden
Wat is dat een knoeiboel!
Lukraak 300.000man verzameld en dan na opleiding met brol naar het front.
Sommigen hebben nog nooit een wapen gezien.
Niet altijd is een bewijs dat men opzoekt de waarheid of juist......
zeker is hij een marionetde marionet van zijn oligarchische sponsors en zeker zijn "vriendje" Ihor Kolomoïsky....Denk nu niet dat Zelensky zelf hier de enige speler is. Hij is zoals in de meeste gevallen de marionet van een onzichtbare groep heersers achter de coulissen.
https://www.voltairenet.org/article217445.htmlHet is diezelfde Kolomoisky, die een sleutelfiguur is in de vooruitgang van Oekraïne, die de hele acteercarrière van Zelensky heeft vormgegeven en die betrokken is bij de Pandora Papers-affaire die in oktober 2021 door de pers is onthuld. Uit deze papieren bleek dat het TV-kanaal 1+1, dat toebehoort aan de verzwelgende oligarch, sinds 2012 niet minder dan 40 miljoen dollar had betaald aan zijn ster Zelensky
Dat herinnert me eraan. JIJ was degene die beweerde dat Zelenski geld van de gemeenschap had afgeleid (zeg maar 'gestolen') naar zijn eigen rekeningen in het buitenland.tokkio schreef: ↑25 sep 2022, 18:15Niet altijd is een bewijs dat men opzoekt de waarheid of juist......
Wat met het geld van Zelensky.....
https://dpa-factchecking.com/netherland ... -99-33070/

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Gestolen, of zorgen dat het met vriende trukken op zijn rekening staat, wat is het verschil.Dat herinnert me eraan. JIJ was degene die beweerde dat Zelenski geld van de gemeenschap had afgeleid (zeg maar 'gestolen') naar zijn eigen rekeningen in het buitenland.
Met hetzelfde gemak kan ik beweren dat jij degene bent die dat gedaan heeft.
Voor beide beweringen is er nul bewijs. Dus ... ?
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.