Ik gaf terloops maar een voorbeeld van iemand die het makkelijker had een goede leider te zijn wanneer alles peis en vree was, dan in oorlogstijd.
Meer moet je daar niet achter zoeken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Ik gaf terloops maar een voorbeeld van iemand die het makkelijker had een goede leider te zijn wanneer alles peis en vree was, dan in oorlogstijd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Heb jij het handvest van de Verenigde Naties al eens diagonaal gelezen? Vast niet. Een basisprincipe is dat landen soeverein zijn (zoek de betekenis daarvan maar eens op). UA mocht zich in alle vrijheid richten naar het Westen of naar Rusland. Het heeft zelf de keuze gemaakt.Alles wat de Oekraïne hoeft te doen, is neutraal blijven, wat geen overdreven eis is.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hij heeft zich (nog) niet kunnen bewijzen in zo'n situatie als Zelensky. Iedereen dacht dat hij enkel wat grappen en grollen kon verkopen. We weten nu beter.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Het woord leider heeft voor mij een rare bijklank... ik zie bv. onze Premier niet als een leider, tenzij misschien van "zijn" regering. maar zelfs dat is in een politiek bestel met coalities niet zo zeker. In oorlogstijd lijkt het logischer om een volmachtdrager een leider te noemen omdat die symbolisch zijn troepen aanvoert en hen de juiste taktiek laat uitvoeren.Of een leider dan een goeie leider is kan men pas zeggen na dat hij de oorlog heeft gewonnen, een verliezer is nooit een goeie leider.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Altijd, en reeds eerder aangehaald, oppassen met propaganda langs weerszijden.VIDEO: Russische Iskander-raket raakt het Reikartz-hotel met buitenlandse NAVO-huurlingen in Oekraïne

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Noem mij eens één burgerdoelwit dat door de Russen niet als een militair doelwit werd betiteld.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Neen. Het was in de 2e WO nog altijd 'lik op stuk'. De Duitsers bombardeerden Londen en andere burgerdoelwitten? Wel dan krijgen ze hetzelfde terug.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ja , op minstens 1 kilometer verder : https://www.hln.be/buitenland/kijk-kind ... ~adbe9da1/
Dat klopt.Maria Lvova-Belova wordt door het Strafhof gezocht. Ze wordt gezien als een van de hoofdverantwoordelijke van de deportaties.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.