TRUMP wordt een goede president
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Noorwegen , Frankrijk , Duitsland en ...gaan troepen naar Groenland sturen om de annexatie door Trump tegen te houden.
https://www.nieuwsblad.be/buitenland/vi ... 53412.html
T. Franken past : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/liveblog/v ... 395068931/
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Trump kondigt importheffing van 10 procent aan voor Europese landen die troepen sturen naar Groenland, België niet geviseerd, wij zijn de beste van de klas
Spinnst du oder was
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Of ... Belgie bestaat gewoon niet voor Trumpietwistenopdemaan schreef: ↑17 jan 2026, 19:20Trump kondigt importheffing van 10 procent aan voor Europese landen die troepen sturen naar Groenland, België niet geviseerd, wij zijn de beste van de klas
-
Ik heb een abonnement op de NYT, kijk beroepsmatig veel naar Amerikaanse nieuwszenders en kan jullie wel vertellen dat het verzet in de VS ongelooflijk aan het opbouwen is en niet alleen bij de democraten . Je hoort daar niets van hier . Een recente poll ( uitgevoerd bij ambtenaren daar en die vrezen toch voor hun job ) toonde pagina’s volle verwerping op het ganse beleid dat wijzigt zoals de windrichting . Hij staat continu te liegen terwijl de statistieken exact het tegen overgestelde tonen
Spinnst du oder was
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
De VS was op de hoogte van die legeroefening.
Denemarken en de andere landen gingen kijken hoe men de aanwezigheid kan verbeteren in Nato verband.
Die man is duidelijk gestoord.
Wil niks dan aandacht en verbind zijn naam aan alles. Zefs op toegangsticketen van pretparken
Kan daar nog een WK doorgaan als hij zich daar ook mee gaat moeien?
Denemarken en de andere landen gingen kijken hoe men de aanwezigheid kan verbeteren in Nato verband.
Die man is duidelijk gestoord.
Wil niks dan aandacht en verbind zijn naam aan alles. Zefs op toegangsticketen van pretparken
Kan daar nog een WK doorgaan als hij zich daar ook mee gaat moeien?
-
Ik zou beginnen met de staatsobligaties die de USA in België heeft uitstaan terug te doen betalen. Als we dat allemaal doen zijn ze failliet. België houdt momenteel ongeveer $481 miljard aan Amerikaanse staatsobligaties (US Treasuries), volgens de meest recente maandelijkse data (november 2025) — dit is de marktwaarde van alle Amerikaanse schuldpapier in handen van Belgische entiteiten zoals de Nationale Bank van België en financiële instellingen.
Spinnst du oder was
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Trump,heeft grootheid waanzin,meer dan een hoek af, al ze hier morgen een zeldzaam erts vinden, wilt die Vlaanderen ook.Fred1950 schreef: ↑17 jan 2026, 20:35Of ... Belgie bestaat gewoon niet voor Trumpietwistenopdemaan schreef: ↑17 jan 2026, 19:20Trump kondigt importheffing van 10 procent aan voor Europese landen die troepen sturen naar Groenland, België niet geviseerd, wij zijn de beste van de klas![]()
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wij houden die obligaties bij voor anderen. Dat is niet óns bezit. (Net zoals die geblokkeerde Russische miljarden).twistenopdemaan schreef: ↑18 jan 2026, 13:06Ik zou beginnen met de staatsobligaties die de USA in België heeft uitstaan terug te doen betalen. Als we dat allemaal doen zijn ze failliet. België houdt momenteel ongeveer $481 miljard aan Amerikaanse staatsobligaties (US Treasuries), volgens de meest recente maandelijkse data (november 2025) — dit is de marktwaarde van alle Amerikaanse schuldpapier in handen van Belgische entiteiten zoals de Nationale Bank van België en financiële instellingen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Hij wil Groenland omdat hij de vredesprijs niet kreeg.
Wat heeft Denemarken met de Nobelprijzen te maken.?
Of kent die idioot het verschil niet tussen Denemarken en Noorwegen.
Tijd voor actie te beginnen met geen WK voor Europese ploegen
En een bazoeka aan heffingen en handelsverdragen
Koop niks meer uit Amerika en gaat er niet op reis.
Wat heeft Denemarken met de Nobelprijzen te maken.?
Of kent die idioot het verschil niet tussen Denemarken en Noorwegen.
Tijd voor actie te beginnen met geen WK voor Europese ploegen
En een bazoeka aan heffingen en handelsverdragen
Koop niks meer uit Amerika en gaat er niet op reis.
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Groenland ... Groenland ... wacht eens effe ... het ligt dáár!
"It's a big island. Real big.
I bet you've never seen an island so big.
They don't make 'em that big anymore. I'm sure it was made for me."

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Moet het congres niet ingrijpen?
Is deze gestoorde president nog medisch en psychologisch gezien nog in staat zijn functie uit te oefenen.
Een land bezetten omdat hij de nobelprijs niet kreeg lijkt me toch daden van een mentaal ziek persoon
Is deze gestoorde president nog medisch en psychologisch gezien nog in staat zijn functie uit te oefenen.
Een land bezetten omdat hij de nobelprijs niet kreeg lijkt me toch daden van een mentaal ziek persoon