Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De bombardementen op de olieraffinaderij in Moskou werden NIET vermeld in het tv-nieuws op Kanaal 1 in Rusland.
Je zou denken dat de grootste aanval op Moskou in vele decennia toch het vermelden waard is? Niets daarvan. Hou ze onwetend, is het motto van Poetin. Hij hanteert nog altijd - zoals in de goede oude tijd - het handboekje van de Sovjet-Unie.
Nochtans krijgen de Moskovieten nu gratis olie toebedeeld: net als in Tuapse vallen de oliedruppels uit de lucht op de balkons, op de auto's, op de voetpaden.
Je zou denken dat de grootste aanval op Moskou in vele decennia toch het vermelden waard is? Niets daarvan. Hou ze onwetend, is het motto van Poetin. Hij hanteert nog altijd - zoals in de goede oude tijd - het handboekje van de Sovjet-Unie.
Nochtans krijgen de Moskovieten nu gratis olie toebedeeld: net als in Tuapse vallen de oliedruppels uit de lucht op de balkons, op de auto's, op de voetpaden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Al-Jazeera beweert dat:
"In april en mei leed Rusland twee opeenvolgende maanden netto territoriaal verlies. Oekraïne heroverde in april ongeveer 116 vierkante kilometer en in mei nog eens 100 vierkante kilometer."
Toegegeven: eergisteren in de namiddag tussen 2u en 4u hebben ze meer terrein gewonnen dan verloren. Ze zijn toen één bomenrij verder naar het westen opgerukt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De luchtaanvallen op Moskou blijven doorgaan. De luchthaven ligt stil.
De raffinaderij in Moskou zou compleet gestopt zijn, maar dat is volgens UA-bronnen. Gezien de omvang van de meervoudige branden, lijkt dit niet uit de lucht gegrepen.
De raffinaderij in Moskou zou compleet gestopt zijn, maar dat is volgens UA-bronnen. Gezien de omvang van de meervoudige branden, lijkt dit niet uit de lucht gegrepen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Op de Krim wordt tegenwoordig veel gewandeld. Ook fietsen verschijnen vaker in het straatbeeld. Dat heeft te maken met die soort berichten:
"Beste Krim-bewoners, vanaf 09.00 uur zal de verkoop van brandstof voor contant geld, girale betalingen en kortingsbonnen aan bedrijven en particulieren bij tankstations op de Krim worden stopgezet. Brandstof zal alleen worden verkocht aan overheidsinstanties die het functioneren en de veiligheid van de Republiek van de Krim garanderen."
— Sergey Aksyonov, baas van de bezettende macht op de Krim.
"Beste Krim-bewoners, vanaf 09.00 uur zal de verkoop van brandstof voor contant geld, girale betalingen en kortingsbonnen aan bedrijven en particulieren bij tankstations op de Krim worden stopgezet. Brandstof zal alleen worden verkocht aan overheidsinstanties die het functioneren en de veiligheid van de Republiek van de Krim garanderen."
— Sergey Aksyonov, baas van de bezettende macht op de Krim.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.