Klimaat

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950

Gisteren, 20:46

Wil. schreef:
Gisteren, 12:19
Ja, Fredje, je kunt wel proberen om er met wat gezwans van af te komen, maar de link die Voorn gisteren heeft geplaatst, ging precies over de kosmische straling. Ik sta dus niet alleen met die visie, hé?
....
Untitled615.png
Untitled615.png (99.82 KiB) 23 keer bekeken

Niet dus ..... en Google AI spreekt dus ook over "hallucinaties" :lol:

Wil. schreef:
...
Hoewel er 1 miljard meer auto's rondrijden en 24000 vliegtuigen extra in de lucht hangen, is de uitstoot merkelijk minder vervuilend.
Ook de uitstoot van schepen is door wetgeving teruggedrongen. De SO2 en roet uit die schepen (en ook uit fabrieken) is gereduceerd.

Dat alles heeft geleid tot properdere lucht. Wel met meer CO2, maar dat is geen aerosol.
Bewijs dit met cijfers ! ... Hoeveel auto's reden er , en hoeveel vliegtuigen vlogen er , hoeveel boten vaarden er rond zo'n 40 jaar geleden ? Vergelijk de uitstoot per wagen , per vliegtuig , per boot van nu en van 40 jaar geleden. En vergelijk de totale uitstoot "van toen" met hun totale uitstoot "van nu".

boeffer

Gisteren, 22:34

Veel fora en antwoorden worden omgevormd, verwijderd en opgekuist zodat je je plan niet kunt trekken. Wegslepen is het antwoord: deur valt dicht van wagen met zwakke accu en sleutel op contact, auto sluit zijn deuren af. Daar sta je dan met het zoveelste topic dat op nergens eindigt. Wat je vind is enkel wegslepen naar dealer. Was ik koppig, ik belde depanneurs op en ene deed dit via luchtzakje in deurspleet en een stuk lasdraad. 70 eu in het weekend!
Is dat wat AI of google doet, in dienst staan van de commerce.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk

Wil.

Gisteren, 22:47

Fred1950 schreef:
Gisteren, 20:46
Wil. schreef:
Dat alles heeft geleid tot properdere lucht. Wel met meer CO2, maar dat is geen aerosol.
Bewijs dit met cijfers ! ... Hoeveel auto's reden er , en hoeveel vliegtuigen vlogen er , hoeveel boten vaarden er rond zo'n 40 jaar geleden ? Vergelijk de uitstoot per wagen , per vliegtuig , per boot van nu en van 40 jaar geleden. En vergelijk de totale uitstoot "van toen" met hun totale uitstoot "van nu".
Lamzak! Doe het zelf!

Weet je wat, ik maak het je gemakkelijk: vind gewoon ergens één site met wetenschappelijk gezag die mijn beweringen tegenspreekt. Dat is voor jou misschien nog wel haalbaar.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.